MP04: El joc infantil i la seva metodologia 2324
Tema | Nom | Descripció |
---|---|---|
PRESENTACIÓ DEL MÒDUL 4 METOODOLOGIA DEL JOC INFANTIL | ||
DOSSIERS TEORIA UF1 | DOSSIER 1: EL JOC INFANTIL | Dossier de lectures UF1. El joc infantil. Enllaç document IOC. Pots descarregar-te'l en PDF al teu ordinador i penjar al PADLET. |
DOSSIER 2: LA JOGUINA | Dossier 2 UF1: La joguina Enllaç document IOC. Pots descarregar-te'l en PDF al teu ordinador i penjar al PADLET. |
|
DOSSIER 3: EL MODEL LÚDIC | Dossier 3 UF1: El model lúdic. Enllaç al document de l'IOC. Pots descarregar-te'l en PDF al teu ordinador i penjar-lo al PADLET. |
|
Tasques setmana 26-29 de setembre | ||
PROPOSTES DE TREBALL EQUIPS UF1 | DOSSIER ACTIVATS GRUPALS UF 1 | |
ENLLAÇOS UF1 | WEB IMAGINE ELEPHANTS | Imagine Elephants es un proyecto transmedia centrado en la importancia del juego espontáneo. Transmedia porque está compuesto de diferentes experiencias que los seguidores del proyecto podréis vivir, y sobre el juego espontáneo porque pensamos que es una de las actividades más importantes que hacemos los seres humanos. Imagine Elephants surge de la necesidad de que los adultos nos conectemos y entendamos la importancia del juego. Si como adultos comprendemos qué es jugar, por qué jugamos y todo lo que aporta el juego a las personas, propiciaremos más y mejores momentos de juego libre, con todo lo que esto conlleva. Nuestra investigación comienza aquí, entrevistando a más de treinta profesionales del mundo de la educación, la infancia, la psicología, la pedagogía, etc... |
JOCS DE CONCIENCIA FONOLÒGICA | ||
MONTESSORI PARA TODOS | Botiga de materials Montessori |
|
MONTESSORI EN CASA | Web de recursos Montessori imprimibles |
|
APRENENT AMB LES MANS MATEMÀTIQUES | Recursos matemàtics per totes les etapes |
|
WEB CELINE ALVAREZ-MONTESSORI | ||
RECURSOS INFANTIL XTEC | XTEC RECURSOS INFANTIL |
|
PINTEREST MARISA | ||
POWER PONTS | POWER POINT ETAPES DESENVOLUPAMENT | |
UF2: Els recursos del joc i les activitats lúdiques. 60 hores. | UF2 DOSSIER 1: CLASSIFICACIÓ DELS JOCS | |
UF2 DOSSIER 2: JOC I TECNOLOGIA | ||
Documental: La gran distracció | ||
Documental: Pantalles addictives | ||
L'AVALUACIÓ DE L'ACTIVITAT LÚDICA | ||
OBSERVEM I DOCUMENTEM | ||
PROPOSTES ACTIVITATS GRUPS UF2 NF1 | ||
ACTIVITAT JOCS DE FALDA | ||
PROGRAMACIÓ JOCS DE FALDA | ||
TEORIA JOCS DE FALDA | ||
JOCS DE FALDA DAMARIS GELABERT | ||
RECULL JOCS DE FALDA | ||
RESUM EQUIPAMENTS I PEDAGOGIA DEL LLEURE | ||
UF2 NF2 DOSSIER 1:Els tipus d'activitats lúdiques i la seva planificació | ||
UF2 NF2 DOSSIER 2: L’animació com a activitat socioeducativa en la infància | ||
UF2 NF2 DOSSIER 3: Entitats i serveis d'oferta lúdica | ||
UF2 NF2 DOSSIER 4: Els espais lúdics | ||
UF2 NF2 DOSSSIER 5: La ludoteca | ||
DOSSIER EXCURSIONS | ||
activitat ANEM D'EXCURSIÓ | ||
UF3: Els projectes d’intervenció d’oci i lleure educatiu. 65 hores. | DOSSIER PROJECTE LÚDIC | |
DISSENY D'AMBIENTS | ||
Disseny ambients I | ||
Disseny ambients II | ||
ESPAIS EXTERIORS | ||
Activitat individual ESPAI EXTERIOR | ||
UF2 DOSSIER 3: L'EDUCADOR/A I EL JOC DE L'INFANT | ||
INTERVENIR / INTERFERIR | ||
ACTIVITAT INDIVIDUAL EL ROL DE L'ADULT | ||
INTERVENCIÓ EN SITUACIÓ DE CONFLICTE |