PRESENTACIÓ, INICI DE LES CLASSES I REUNIÓ DE FAMÍLIES

PRESENTACIÓ, INICI DE LES CLASSES I REUNIÓ DE FAMÍLIES

de Administrador/a a8066437 -
Número de respuestas: 0

INFORMACIÓ 1: PRESENTACIÓ I INICI DE LES CLASSES
El curs 2024-2025 es posa en marxa el 9 de setembre per a l’ESO i el 12 de setembre per a batxillerat. 
Per tal de facilitar la incorporació de l'alumnat al centre, l'entrada la farem de manera esglaonada per als estudiants de l’ESO. Aquest dia coneixeran els seus tutors/es. 
El dia 9 de setembre, l’alumnat entrarà per la porta principal situada al c/ Mont Perdut, 1, i es dirigirà cap al pati. 
El dia 12 de setembre, l’alumnat de batxillerat entrarà per la rampa i esperarà al tutor/a al pati. 
A partir del dimarts 10 de setembre per l’ESO, i a partir del 13 per a batxillerat, l'entrada i sortida es farà de la següent manera: 
● 1r i 4t ESO: entrada AFA /SIEI
● 2n ESO: entrada vestíbul 
● 3r ESO i batxillerat: entrada per la rampa del pati
 
 HORARI DE PRESENTACIÓ DEL CURS pel dilluns 9 de setembre per a l’ESO, i dijous 12 de setembre per al Batxillerat 
● 1r d'ESO ha de venir al centre a les 9h del matí i plegarà a les 11h. 
● 2nd'ESO ha de venir al centre a les 10h del matí i plegarà a les 11:30h. 
● 3r d'ESO ha de venir al centre a les 11h del matí i plegarà a les 12:30h 
● 4t d'ESO ha de venir al centre a les 12h del matí i plegarà a les 13:30h 
● Batxillerat ha de venir al centre a les 8h05, la presentació es farà de 8:05 a 9:00h, després farà classe normal i plegarà a les 14:35h. 
 
Una vegada feta la presentació, l'alumnat de l’ESO tindrà la possibilitat de quedar-se al centre. El professorat que no és tutor/a estarà disponible de 9:00 a 13:30 per atendre aquest alumnat de l’ESO que, una vegada feta la presentació, es quedi al centre a fer activitats de cohesió social.

Els informem que l'horari marc del centre serà de 8:05h del matí a 14:35h del migdia de dilluns a divendres. 
 
INFORMACIÓ 2: REUNIÓ DE FAMÍLIES (ESO i Batxillerat)
LLOC: Institut Mont Perdut 
DIA: dilluns 9 de setembre de 2024 
HORA: a les 19h 
Els convoquem a una reunió de famílies per oferir-vos tota la informació necessària per al bon inici i desenvolupament del curs, horaris, llibres de lectura, informació sobre el portàtil, material i funcionament general de l’institut, organització i projecte educatiu del centre. Per a l’alumnat de 1r d’ESO aquesta reunió està enfocada especialment per a preparar el pas de primària a secundària.