IES Vila de Gracia

IES Vila de Gracia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 8

Bones:

A veure si m'explico, soc de l'IES Vila de Gràcia, ja fa 4 anys que estem treballant amb Moodle i actualment tenim el nostre espai al phobos.
Estic intentant passar els cursos "copia de seguretat" al Agora i no ho aconsegueixo.
Ja vaig enviar fa temps un curs, que pesava molt i no he rebut contesta de que ha passat, o no se on trobar-la.
El nostre problema és que varem intentar restaurar la versió del phobos i ara no ens deixa entrar com administrador...
Poso l'enllaç del Moodle del Vila, tinc un munt de profes darrera mi per veure com arreglem això.
Podriau pujar-nos els cursos a l'agora???
Jo no puc, s0en penja... no es que no en sàpiga, és que no em funciona.
O és que l'Agora nomès funciona si començes des de o?????
Hep!!!!

El problema va venir al fer la restauració del 1.6 al 1.9... ja se que no s'ha de fer directament, però ho haviem provat amb altres espais personals i havia funcionat. Qualsevol ajuda serà acceptada i agraida!

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: IES Vila de Gracia

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Mar!
Estic intentant passar els cursos "copia de seguretat" al Agora i no ho aconsegueixo.
Ja vaig enviar fa temps un curs, que pesava molt i no he rebut contesta de que ha passat, o no se on trobar-la.

A on vas enviar aquest curs? Si ho vas fer al gestor de fitxers més grans de 10MB d'Àgora trobaràs el fitxer amb la còpia de seguretat als Fitxers del lloc de la Primera plana del teu curs (tal i com està explicat a aquesta pregunta més freqüent).

El nostre problema és que varem intentar restaurar la versió del phobos i ara no ens deixa entrar com administrador...
Poso l'enllaç del Moodle del Vila, tinc un munt de profes darrera mi per veure com arreglem això.
Podriau pujar-nos els cursos a l'agora???

Tal i com està explicat tant a les condicions d'ús com a aquesta pregunta més freqüent que explica com fer la Migració de phobos a Àgora, la migració dels espais Moodles a Àgora les fa el propi centre. Per tant, nosaltres no podem fer-ho. El que sí que podem fer és orientar-te i intentar ajudar-te a resoldre els problemes que comentes.
Em provat d'accedir al vostre espai Moodle i sembla que o bé la URL no és correcta o bé que heu esborrat els fitxers del Moodle.

Jo no puc, s0en penja... no es que no en sàpiga, és que no em funciona.
O és que l'Agora nomès funciona si començes des de o?????

Àgora funciona tant pels centres que comencen des de 0 com pels que ja tenen cursos a altres espais Moodle diferents. Ara bé, tal i com et comentava abans, la migració dels cursos, en casos com el vostre en que ja disposàveu d'un Moodle a un altre servidor, l'heu de fer vosaltres.

El problema va venir al fer la restauració del 1.6 al 1.9... ja se que no s'ha de fer directament, però ho haviem provat amb altres espais personals i havia funcionat.
Suposo que et refereixes al Moodle que teniu al phobos, oi? I si no entenc malament el vau actualitzar directament de la 1.6 a la 1.9, sense passar per la 1.7 ni la 1.8, oi? Si aquest és el vostre cas us recomanem que contacteu amb l'Espai Moodle de XTECFòrum on potser trobareu algú que s'hagi trobat amb el mateix error i us pugui orientar.

Bezos, abrasos i sort!
Sara




En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: IES Vila de Gracia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Gracis Sara, miraré d'aclarir tot això, però nomes per veure si es que jo no ho puc fer per aklguna raó extranya, podries mirar si tu pots restaurar el curs que t'envio aquí abaix????
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: IES Vila de Gracia

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Mar!
He provat de restaurar el curs que m'enviaves a un dels espais Moodle d'Àgora i tot sembla que ha funcionat a la perfecció. Et passo l'enllaç perquè ho comprovis tu mateixa (que coneixes millor el curs): http://agora.xtec.cat/prova2/moodle/course/view.php?id=361
Ara bé, durant la restauració m'han aparegut dos missatges d'avís:
  • Avís: aquesta còpia de seguretat és d'una versió de Moodle no Unicode (anterior a la 1.6). Si la còpia conté textos que no siguin ISO-8859-1, aquests textos es poden corrompre quan intenteu restaurar-los en aquesta versió Unicode de Moodle. Vegeu les PMF de còpies de seguretat per a més informació sobre la manera de restaurar correctament aquesta còpia.
Potser estaria bé que li fessis una ullada a l'apartat de PMF del Moodle que comenta l'avís (diria que és aquest enllaç: http://docs.moodle.org/ca/PMF_de_c%C3%B2pies_de_seguretat#Restoring_pre_1.6_non-ISO-8859-1_backups_to_Moodle_1.6_-_Unicode).
  • # Qüestionari Hot Potatoes "Què hem entès?"
    * Warning:
    Foreign key could not be updated:
    '' record (old id=13) is missing from backup data
    'hotpot_attempts' record (old id=67) was not restored
Aquest avís és normal ja que el mòdul de HotPotatoes no està inclòs, de moment, dins de l'Àgora. Per tant, les activitats de HotPotatoes que incloguin els vostres cursos no es restauraran dins de l'Àgora.

Bezos, abrasos i sort!
Sara

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: IES Vila de Gracia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Gracis Sara vaig a veure si podem anar restaurant de mica en mica els cursos.
Ag! quina feinada!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: IES Vila de Gracia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Sara, no acabo d'entendre aquest espai de proves a on has redireccionat el curs que et vaig enviar.
Perquè teniu aquest espai? Tenim que donar-nos també d'alta en aquest espai???
Jo entro i continuament en demna que torni a fer-me l perfil no puc entrar-hi ni com a visitant, no se potser faig algo malament.
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: IES Vila de Gracia

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Mar!
No acabo d'entendre aquest espai de proves a on has redireccionat el curs que et vaig enviar. Perquè teniu aquest espai?
Et vaig passar l'enllaç d'aquest espai de proves perquè veiessis que allà havíem pogut restaurar el curs que ens vas enviar (com tu coneixes millor el curs és la forma de que vegis si falta alguna cosa (a més de les activitats hot potatoes que ja et vaig comentar que no es restaurarien perquè no està instal·lat el mòdul a Àgora).

Tenim que donar-nos també d'alta en aquest espai???
No, no!! Només t'ho enviava perquè comprovessis que el curs s'havia restaurat correctament a dins de l'Agora! Aquest espai és només perquè nosaltres fem proves per reproduir els errors que ens comenteu!!

Bezos, abrasos i paciència!
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: IES Vila de Gracia

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Doncs no em deixa entrar!
què puc fer?
Està obert per a visitants?