Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per SANTIAGO MAULEON MIRO -
Nombre de respostes: 9
Hola,

Fa uns dies vaig modificar els paràmetres del meu curs, afegint un tema més. Puc crear normalment recursos i activitats en aquest tema, però a l'espai central de la pantalla no apareixen. El tema sembla buit.

Tampoc no puc ocultar el tema: clicant sobre l'ull obert, no hi ha cap canvi.

Puc accedir als materials creats usant els enllaços de la columna esquerra: Tasques, Recursos, etc. Però és una mica incòmode, és clar.

Potser el problema té a veure amb que el tema l'he creat a posteriori com ja he dit, quan vaig crear el curs el vaig fer de 10 temes, però després el vaig escurçar i vaig decidir d'anant creant els temes nous a mesura que els necessitava.

Algú sap com arreglar-ho?

Santi Mauleon


En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Santi!
Hem estat fent proves i tot sembla funcionar correctament... Per aquest motiu, ens aniria molt bé que ens diguessis quina és l'adreça del teu centre així com el curs on us trobeu aquest problema per accedir i intentar veure on pot estar el problema.
Gràcies per avançat!
Una abraçada,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per SANTIAGO MAULEON MIRO -
Hola Sara, gràcies per respondre.

El meu centre és l'IES Vil·la Romana. L'adreça del Moodle és

http://agora.xtec.cat/ies-vromana-lagarriga/moodle

El problema me l'he trobat al curs d'Informàtica de 4t d'ESO, que es troba a la categoria de Ciències i Tecnologia. No tinc notícies que hagi passat en altres cursos (soc el coordinador d'informàtica i els companys m'ho dirien).

Ahir, després d'escriure, el tema 4 (el que em dóna problemes) va desaparèixer, i els materials també. Vaig tenir algun problema durant la classe. mort

Ara veig que torna a estar com abans, és a dir, el tema apareix però buit, i les activitats són accessibles des dels enllaços de la columna esquerra.

He vist també que si clico sobre l'ull obert, per a fer visible/invisible el tema 4, aquest no és afectat, però les activitats sí. Es tornen invisibles, i les he d'editar una per una per tornar-les a fer visibles!

Salutacions,

Santi Mauleon
En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Santi!
Gràcies per enviar-nos les dades que et demanàvem! Hem estat fent moooltes proves i, al final, crec que hem donat amb la solució, tot i que fins que no ens passin les dades de base de dades que hem demanat no estarem segurs al 100%. Sembla que això de posar i treure temes no li agrada gaire al Moodle (sobretot si els temes ja tenen recursos i/o activitats).
Això sí, encara trigarem uns dies en poder-ho solucionar a l'espai del teu centre (no tenim accés directe a les vostres bases de dades i, per aquest motiu, trigarem una mica més). Tan aviat com tornin a aparèixer els continguts del mòdul 4 t'ho farem saber.
Bezos, abrasos i gràcies per la paciència,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per SANTIAGO MAULEON MIRO -
Gràcies Sara, corro a crear els temes en blanc que necessito fins a final de curs. Així suposo que no tindré més problemes.

Santi Mauleon
En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per SANTIAGO MAULEON MIRO -
Hola, la cosa continua igual. Al tema 4, i a la resta fins el 10, no apareixen els temes (bé, no ho he provat a tots, però m'ho imagino perquè són els que vaig esborrar i tornar a crear).

De moment he creat els temes 11-20 i en aquests sí que el funcionament és el normal.

Però les tasques que tinc al tema 4 no les puc moure (ni esborrar, ni reordenar...). Només accedir-hi i en tot cas editar-les.

M'estic plantejant una còpia de seguretat i una restauració. Funcionaria? Em fa una mica de por.

Santi Mauleon
En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
Com l'equip que desenvolupem l'Àgora no tenim accés a les vostres bases de dades és mooolt complicat solucionar-ho per aquesta via (que és la que millor coneixem). Ara bé, si ens dius a quin tema vols que posem les activitats del mòdul 4 podem intentar-ho fer a veure si tenim sort i ens ensortim!
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per SANTIAGO MAULEON MIRO -
Hola, fa dies que no entro.

Al tema 11 i posteriors el funcionament és el normal. Podríeu passar tots els continguts del tema 4 a l'onze?

Ara toca començar el 5, però ja ho aniré fent tot al 12.

Salutacions,

Santi Mauleon
En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per SANTIAGO MAULEON MIRO -
Hola, no sé si heu fet alguna cosa, però el problema s'ha arreglat en part.

Tenia els temes 4 a 10 espatllats, degut a que els vaig eliminar i després els vaig tornar a crear. Podia fer-hi activitats, però aquestes no es mostraven a l'espai central. Calia accedir-hi amb els enllaços de la columna esquerra (Recursos, Tasques...). Després vaig crear els temes 11 a 20, totalment nous, que funcionen bé.

Doncs he esborrat unes activitats de prova que havia fet, he mirat de canviar l'ordre dels temes, i ves per on, el contingut del tema 4 s'ha mogut d'un salt fins al 12 (!!), i es presenta correctament.

Precisament al 12 tenia un parell d'activitats fetes, i aquestes han anat a parar... al tema 46 (!!!!), que no existeix ni ha existit mai (!!!!!!)

Aquestes dues activitats només són accessibles amb els enllaços de l'esquerra.

Com que eren només dues, les he copiat (editar i copiar-enganxar el codi html) a activitats noves del tema 13. Els temes espatllats els he fet invisibles, i ara el curs queda més arregladet, si més no des de la visió de l'estudiant.

Així que millor aplicar allò de "si funciona, no ho toquis", oi?

Gràcies per tot,

Santi Mauleon
En resposta a SANTIAGO MAULEON MIRO

Re: Al tema no s'hi mostren les activitats, sembla buit

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Santi!
Doncs no hem tocat res (ni l'altre dia ni avui)... Per tant, no sé per què ha pogut passar això que comentes. Ara bé, com ja has pogut solucionar-ho tot i tenint en compte el gran pensament de "si funciona, no ho toquis", doncs de moment ho deixarem com un expedient X més a resoldre algun dia!
Bezos, abrasos i gràcies!
Sara