Registrar-se com usuari

Registrar-se com usuari

par NEUS BRENUY CASALS,
Nombre de réponses : 4
Habitualment, cada inici de curs feiem que els alumnes nous s'enregistressin des de la pàgina d'identificació, on la versió 1.9 donava aquesta opció, per assegurar que les dades i correus eren correctes.
Estem fent el canvi a la versió 2.0 i aixó implica que s'hauran de enregistrar "tots" els alumnes del centr, i la part que permet als usuaris enregistrar-se no hi és.
Hem estat buscant la manera de que aparegui, però no ho hem aconseguit... hem mirat al forum, però no dec tenir prous permisos, de la cadena que doneu per a l'Autenticació basada en el correu electrònic.
, Administració del lloc | Connectors | Autenticació | Gestió de l'autenticació jo no tinc "connectors", i per tant ja no tinc accès a la resta...

Ens podeu ajudar? Gràcies.

M. neus Brenuy
En réponse à NEUS BRENUY CASALS

Re: Registrar-se com usuari

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola M. Neus,
al vostre Moodle teniu ja activada la gestió de l'autenticació basada en correu electrònic, ara, el que hauríeu d'activar és l'opció que apareix més abaix, a l'apartat Paràmetres comuns, dins de la mateixa pàgina, que diu Autoregistre registerauth, fent clic al desplegable i triar Autenticació basada en correu electrònic.

Dius que no veus els Connectors, l'usuari/ària "admin" sempre té accés a aquest apartat, amb quin usuari/ària estas entrant? Pot ser que entris com a gestora i per això no pots accedir a aquest paràmetre.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Registrar-se com usuari

par NEUS BRENUY CASALS,
Hola,

Efectivament, ho he estat buscant, i soc gestora... això vol dir que si he de fer canvis he d'accedir amb l'usuari de centre? o bé podem tindre més d'un administrador i em puc donar d'alta d'administradora?

Gràcies,

M. Neus Brenuy
En réponse à NEUS BRENUY CASALS

Re: Registrar-se com usuari

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Neus,
per fer aquests canvis has d'entrar amb l'usuari "admin" del Moodle. Al Moodle 2 d'Àgora només pot haver un usuari/ària "admin" així que no pots donar-te d'alta a tu mateixa com administradora, només pots fer-te gestora que és el que ets ara. Sent gestora tens accés a la majoria de les tasques d'administració de Moodle llevat d'algunes en concret com aquesta que vols fer ara on sí que és necessari ser administrador/a.

Fins ara,
Mònica