No puc migrar un dels cursos

No puc migrar un dels cursos

per CAROLINA MUSSONS JUNCAR -
Nombre de respostes: 4
Bona tarda,

Vaig migrar en el seu moment tots els cursos de la meva escola, menys el meu, que no es va migrar bé. He intentat fer una còpia de seguretat diverses vegades per tornar a fer el procés, sense èxit. He esborrat elements per si era un problema de pes, però ara que està com altres cursos que he pogut  migrar segueix sense deixar-me fer la còpia. Em podeu ajudar?

El link del curs és: 


Moltes gràcies,

Carol Mussons
En resposta a CAROLINA MUSSONS JUNCAR

Re: No puc migrar un dels cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carol,
hem estat fent diverses proves i tampoc no hem pogut restaurar correctament el curs. Hem aconseguit fer la còpia de seguretat sense les etiquetes i sense usuaris que és el que, aparentment donava error. Tot i això no hem aconseguit restaurar el curs complet. Seguirem investigant a veure si podem trobar una solució però és un curs amb molts recursos i no sembla fàcil que puguem trobar una solució.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc migrar un dels cursos

per CAROLINA MUSSONS JUNCAR -
Hola Mònica,

Gràcies pels vostres intents. Eliminaré alguns recursos més, tot i que molts d'ells són links al box.com i en principi no haurien de ser un problema, no? Em sabria greu perdre el curs, la veritat.

Hi ha algun tipus de recurs que sigui més problemàtic?

Gràcies de nou,

Carol Mussons
En resposta a CAROLINA MUSSONS JUNCAR

Re: No puc migrar un dels cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carol,
hem aconseguit fer una restauració parcial del curs, definitivament el problema és la gran quantitat de recursos que hi ha. El trobaràs a l'enllaç següent: http://agora-eoi.xtec.cat/eoisantacoloma/moodle/course/view.php?id=242

A partir d'aquí pots afegir els recursos que falten de forma manual o pots anar fent còpies de seguretat del curs del Moodle 1.9 que contingui uns quants recursos cada vegada (per exemple 20 o 30) i anar restaurant aquestes còpies sobre el mateix curs. D'aquesta manera, podries arribar a restaurar-lo sencer.

Fins ara,
Mònica