Rol professor editor i connectors

Rol professor editor i connectors

per ANA MARIA MORALES PUIGCERVER -
Nombre de respostes: 2
Hola,

Estic intentant assignar el rol de professor editor a antics professors que han demanat crear un nou curs. He fet una còpia del curs antic per tal que puguin aprofitar alguns dels continguts i esborrin la resta per crear el nou. Aquests cursos per defecte surten com a Còpia 1, però quan vull assignar el rol de professor editor, només apareixen els rols de Gestor i Creador de Cursos. Com i des d'on haig d'activar els altres rols?

D'altra banda, m'agradaria amagar connectors que molt probablement no farem servir, donat que som una Escola Oficial d'Idiomes, com ara 'Geogebra', 'JClic',
'Paquet SCORM', etc. Hi ha alguna manera de poder-ho fer?
Gràcies.

La nostra adreça : agora-eoi.xtec.cat/eoiterrassa/moodle

Moltes gràcies per la vostra ajuda.

Anna
En resposta a ANA MARIA MORALES PUIGCERVER

Re: Rol professor editor i connectors

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Anna,
Estic intentant assignar el rol de professor editor a antics professors que han demanat crear un nou curs. He fet una còpia del curs antic per tal que puguin aprofitar alguns dels continguts i esborrin la resta per crear el nou. Aquests cursos per defecte surten com a Còpia 1, però quan vull assignar el rol de professor editor, només apareixen els rols de Gestor i Creador de Cursos. Com i des d'on haig d'activar els altres rols?

  • El cursos importats NO tenen un mètode d'inscripció definit i per tant, cal anar a Configuració | Administració del curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció i seleccionar-ne un d'entre les opcions següents:
    • Inscripcions manuals
    • Accés de visitant
    • Autoinscripció
    • Sincronització de la cohort
  • Un cop definit el mètode d'inscripció ja podreu inscriure el professor/a-editor/a del curs anant a Administració del curs | Usuaris | Usuaris inscrits.


D'altra banda, m'agradaria amagar connectors que molt probablement no farem servir, donat que som una Escola Oficial d'Idiomes, com ara 'Geogebra', 'JClic',
'Paquet SCORM', etc. Hi ha alguna manera de poder-ho fer?


Pots amagar aquests tipus d'activitats des d'Administració del lloc | Connectors | Mòduls d'activitat | Gestió d'activitats i des d'allà fer clic a l'ullet de les activitats que no voleu que siguin accessibles.

Fins ara,
Mònica