Enquestes phpesp

Enquestes phpesp

per Nia Colldeforns Griñó -
Nombre de respostes: 5
Hola sóc la Nia Colldeforns una professora de l'IES Castellet i estem fent una enquesta de valoració dels professors als alumnes amb el mòdul ENQUESTES PHPESP. No estic trobant gaire informació sobre aquest mòdul i m'estic trobant amb problemes, com per exemple que no em deixa formular més de 14 preguntes, i la nostra enquesta és molt extensa.

Si algú em pot donar un cop de mà m'aniria d'allò més bé.

A reveure,
Nia Colldeforns
En resposta a Nia Colldeforns Griñó

Re: Enquestes phpesp

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Nia,
he estat creant una enquesta del tipus que indiques a un curs de proves i sí que he pogut fer més de 14 preguntes.

Si m'indiques quin és el curs on estas creant aquesta enquesta, puc fer una ullada a veure si trobo quin pot ser el problema.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Enquestes phpesp

per Nia Colldeforns Griñó -

Hola Mònica, mira el curs on s'ha creat l'enquesta php és el de Tutoria ESO, a continuació tens l'enllaç:

http://agora.xtec.cat/iescastellet/moodle/course/view.php?id=3501

Bé de fet veuràs que en aquest curs n'hem creat forces d'enquestes, ja que hem estat buscant una alternativa per si no podiem solucionar el tema del nombre de preguntes. L'enquesta que em dóna problemes és la següent:

http://agora.xtec.cat/iescastellet/moodle/mod/questionnaire/view.php?id=51828

S'anomena ENQUESTA prova i està en ocult.

L'enquesta que volem crear és perquè els alumnes puguin valorar el seguiment de les diferents matèries, per tant, cada alumne ha de respondre 7 preguntes de cada matèria que té. Per tant, almenys hi ha d'haver entre 60 i 70 preguntes.

D'altra banda, també he observat que no em respecte els salts de secció.

Moltes gràcies i a reveure,

Nia

En resposta a Nia Colldeforns Griñó

Re: Enquestes phpesp

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Nia,
he estat fent proves i he vist que el problema sembla que ve donat per la longitud del camp Nom de la pregunta. Si et fixes, he creat tres preguntes noves on en comptes de "Matemàtiques" he posat "Mates" i sí que he pogut crear-les sense problemes. Mira a veure si pots seguir posant preguntes canviant la longitud d'aquest camp.

Les seccions a mi sí que apareixen, si segueixes sense veure-les enviam una captura de pantalla a veure si parlem de coses diferents.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Enquestes phpesp

per Nia Colldeforns Griñó -

Hola Mònica, t'escric per donar-te les gràcies perquè ens has resolt tots els dubtes que teníem.

Hem pogut continuar fent l'enquesta i, si efectivament, quan canvies de rol a alumne podem veure els salts de secció de l'enquesta. No els veiem quan feiem la previsualització.

Repeteixo moltes gràcies i fins la pròxima,

Nia Colldeforns