Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

per IES Menéndez y Pelayo -
Nombre de respostes: 6
Voldríem capturar tots el alumnes del centre (Camps: noms, cognoms, curs, ...) des de la base de dades de SAGA  al moodle. És possible?, com hauríem de fer-ho?

Moltes gràcies  
En resposta a IES Menéndez y Pelayo

Re: Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola,
Al curs de Gestió i Administració d'un Moodle de centre trobaràs una pràctica on explica pas a pas el procediment a seguir: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/gestio_centres/d304/modul_5/practica_2

Espero que et sigui d'utilitat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

per fuensanta soria de quintana -
Jo estic fent el curs d'administrar el Moodle de centre, però en descarregar el llistat, no puc crear camps, no em funciona. Alguna cosa no tinc configurada al SAGA. Sabeu quin permís de Direcció em falta ? Adjunto el llistat exportat.
Gràcies, Fuensanta (Escola Miralletes, Barcelona)
En resposta a fuensanta soria de quintana

Re: Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou,
amb quin usuari t'has identificat al SAGA per exportar el fitxer csv? ara mateix l'usuari que s'ha de fer servir és el d'Atri i en principi el director/a del centre hauria de tenir permisos per crear consultes.

Si segueix sense funcionar-te, em podries explicar pas a pas tot el que fas per veure si podem detectar on està l'error?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

per fuensanta soria de quintana -
Hola, Mònic:
no ho he dit bé. Jo no sóc la directora, sóc la coordinadora d'informàtica i he entrat amb l'usuari ATRI. La directora m'ha donat el permís per veure els llistats d'alumnes, creiem que està ben fet perquè les llistes les veig i les puc exportar, el que no puc és triar els camps de la consulta ni crear consulta nova, com diuen els apunts del curs d'administrar Moodle de Centre. Creiem que encara m'ha de donar algún permís més però no el trobem...
Gràcies per la vostra feina, Fuensanta
En resposta a fuensanta soria de quintana

Re: Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Fuensanta,
perdona'm per insistir, però no em queda clar si entres amb el teu usuari atri a fer les consultes i la creació de camps o amb el de la directora?

El tema permisos de Saga nosaltres no el podem tocar... potser a través del SAU et podrien donar aquests permisos al teu usuari o bé al de la teva directora si és que no els té activats.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Migració alumnes centre del SAGA al MOODLE AGORA

per fuensanta soria de quintana -
Tema acabat, Sara, i disculpes. Amb ajuda del SAU hem vist que dins del permís de DADES, jo no tenia activada la creueta en el camp de CREAR consultes. La directora l'ha activat i ja funciona.
Moltes gràcies de nou per la vostra tasca.
Fuensanta