Importar cursos d'un phobos de centre

Importar cursos d'un phobos de centre

per CARMELO RAMIREZ GARCIA -
Nombre de respostes: 1
Hola,
Al centre on actualment treballo, té un moodle al phobos, i ens estem passant a l'àgora el cursos que tenim.
El moodle del phobos és un 1.9. Faig una còpia de seguretat, i quan intento instal·lar-la en el àgora (un curs on només hi ha intervencions en un forum), em dóna l'error
A required parameter (id) was missing
i evientment d'aquí no paso. De fet no em deixa ni pujar el fitxer. M'explico, creo un curs en l'àgora, en l'administració clico a restaurar, trio el fitxer que vull pujar (que és la còpia de seguretat del phobos) i em surt el missatge.
Em podeu donar alguna indicació del problema?
Moltes gràcies.
En resposta a CARMELO RAMIREZ GARCIA

Re: Importar cursos d'un phobos de centre

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carmel!
Probablement el problema és el que el curs que intentes pujar a Àgora ocupa més de 10MB. Per tant, et recomanem que revisis la mida del fitxer que intentes pujar i, en cas que superi els 10MB llegeixis amb atenció la pregunta freqüent:  "Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?".
Si el fitxer ocupa menys i/o els problemes persisteixen ja ens avisaràs, indicant-nos si és possible on podem localitzar aquest fitxer així com el URL del vostre espai Moodle d'Àgora.
Una abraçada i fins aviat!
Sara