Programació temps de correcció i publicació qualificació

Programació temps de correcció i publicació qualificació

per JESUS LOPEZ GARIN -
Nombre de respostes: 4

Hola, 

Dins del curs tinc unes tasques amb què m'agradaria aplicar restriccions de tal manera que estiguin ocultes mentre faig la correcció i les qualifico. Els he posat la següent restricció d'accés:


Les activitats estan ocultes, però disponibles en una secció oculta del curs i els alumnes hi accedeixen a través d'un enllaç que tenen a la secció visible del curs.

Jo, com a profe editor veig la tasca així: 


Però amb el rol alumne no hi puc accedir. 

Em podeu donar un (altre) cop de mà?

Gràcies, 

Jesús

En resposta a JESUS LOPEZ GARIN

Re: Programació temps de correcció i publicació qualificació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jesús,

entenc que ara l'haurien de veure oi? i és a partir del 7 de juny que l'haurien de deixar de veure, correcte?

Sembla ben configurat, ens passes l'enllaç al curs per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Programació temps de correcció i publicació qualificació

per JESUS LOPEZ GARIN -

Hola Mònica, 

Sí, la idea és que ho puguin veure fins el dia 7 de juny. Del 8 al 12 estigui restringit per a que el formador pugui corregir i tornar-ho a fer visible a partir del 12 de juny a les 6:00 h del matí per a que puguin consultar la qualificació i retroaccions.

L'adreça és: https://agora.xtec.cat/dgfp/moodle/grade/report/user/index.php?id=382

Gràcies, 

Jesús

En resposta a JESUS LOPEZ GARIN

Re: Programació temps de correcció i publicació qualificació

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Jesús,

Potser ja heu entrat i ho heu esmenat... i m'estic perdent alguna cosa... però apunto que, segons la captura, la configuració no és correcta.

Cal canviar el camp "totes" per "qualsevol". Veureu que canvia el connector entre les condicions (de "i" a "o"). Si ho deixeu així, mai podrien entrar, perquè no es poden complir les dues condicions alhora.

Quan hi ha condicions més complexes, també es pot fer posant una restricció de "conjunt de restriccions" però en aquest cas no cal.

Joan