Corregir activitats Word

Corregir activitats Word

per MARIA CARME ESPEJO PINEDA -
Nombre de respostes: 5

El codi de centre és 08051240 Escola Mediterrània

He anat a connectors, conversor de documents, gestiona els conversors de documents. He clicat l'ullet per habilitar la conversió de diferents documents i quan m'he anat a qualificacions, ha intentat generar un PDF però no l'ha aconseguit, per tant no podem corregir directament un Word.

Com ho podem fer per corregir en el moodle el words?

Salutacions,

Carme

En resposta a MARIA CARME ESPEJO PINEDA

Re: Corregir activitats Word

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Carme,

de moment aquesta funcionalitat només està amb fitxers PDF. Hauríeu de demanar als alumnes que us l'enviïn en aquest format. Està previst però, afegir la funcionalitat amb altres tipus de fitxers, però encara no us podem donar una data concreta.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Corregir activitats Word

per SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO -

Bones,

he anat fent proves i per ara hi ha l'opció de fer la conversió d'alguns documents a través del servidor de Google (rtf, doc, xls, docx, xlsx, ppt, pptx, pdf i html).

El que seria realment interessant és poder utilitzar el connector de unoconv que permet moltíssimes més conversions, però suposo que ja ho activaran més endavant tal i com han dit.

Bé, per a poder-lo utilitzar adjunto unes quantes còpies de pantalla per a que vegis com ho he fet jo:


1. Activar el "System account connected" dels serveis Oauth 2 amb Google:

Oauth2


2. Activar el conversor de Documents Google Drive associat al servei OAuth que has activat anteriorment:

Convesor1

Conversor2

I quan algun alumne pengi un document dels admesos podràs comentar-lo directament sobre aquest mateix, i podrà veure on es troben exactament els errors:

correccio




En resposta a SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO

Re: Corregir activitats Word

per MARIA CARME ESPEJO PINEDA -

Moltes gràcies Santi!

Quant he començat a seguir les passes m'ha sorgit el dubte de si l'escola no té domini com es pot configurar.

Oauth 2

En resposta a MARIA CARME ESPEJO PINEDA

Re: Corregir activitats Word

per SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO -

Ho podries fer amb el correu del centre (alguna cosa del tipus cxxxxxxx@xtec.cat) o també amb qualsevol correu de gmail, però em sembla que aleshores té més limitacions.

En resposta a SANTIAGO CAMARASA CAAMAÑO

Re: Corregir activitats Word

per MONICA GRAU PRIETO -

Efectivament es pot fer amb qualsevol correu de Google, però la nostra recomanació és fer servir el correu del centre i no un correu personal. D'aquesta manera la configuració sempre queda en mans del centre i no d'algun professor/a que pugui marxar en el futur.

Fins ara,

Mònica