Bot Taken invalid

Bot Taken invalid

per Isabel Ventura Mora -
Nombre de respostes: 13

Si us plau podeu tornar a fer el video explicant com s'enrola telegram amb nodes? A partir d'enganxar el Bot taken a Nodes , et surt que és invàlid.


Hauríeu de solventar aquest error.... i tornar a fer un video explicatiu per les persones que van seguint pas a pas el procediment (perquè els nostres coneixements informatics són menors)

Gràcies

En resposta a Isabel Ventura Mora

Re: Bot Taken invalid

per Jaume Dellunde Clavé -

Isabel:

Si no us funcionen els bot-tokens que genereu, podeu usar el que hem compartit en aquest fil:

https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=129768#p470654

Salutacions.

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Bot Taken invalid

per Luis Garrido Bujardon -

Ni aquest funciona. Em canvia l'error de "tojen invàlid" a "no autoritzat". Estic bloquejadíssim en aquest pas. 

En resposta a Luis Garrido Bujardon

Re: Bot Taken invalid

per Jaume Dellunde Clavé -

Luis:

Afegiu primer el bot com a administrador en el vostre canal, potser per això us retorna "no autoritzat".

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Bot Taken invalid

per Luis Garrido Bujardon -

Sí, l'he posat com a admin, però ni així va...


En resposta a Luis Garrido Bujardon

Re: Bot Taken invalid

per Luis Garrido Bujardon -
En resposta a Luis Garrido Bujardon

Re: Bot Taken invalid

per Jaume Dellunde Clavé -

Luis:

Ho hem revisat i configurat.

El canal que ens mostres és Canal Esc Pompeu Fabra (Vallirana) @escolapompeufabravallirana

Veuràs que el missatge de prova s'ha publicat bé. Però no sembla que aquest sigui el vostre canal de Telegram habitual.

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Bot Taken invalid

per Isabel Ventura Mora -

et passo el que em vas demanar

Gràcies

Fitxer adjunt IMG-4639 (1).PNG
En resposta a Isabel Ventura Mora

Re: Bot Taken invalid

per Jaume Dellunde Clavé -

Isabel:

La captura de pantalla correspon al bot que heu creat.

A banda de tenir un bot, heu de tenir un canal. El canal de Telegram és el lloc on es publicaran els articles. Si encara no en teniu cap, l'heu de crear. És molt senzill, podeu llegir com a la documentació.

Quan hagueu creat el canal de centre, tindreu l'enllaç d'invitació del tipus t.me/ que necessiteu.

Salutacions.