[RESOLT] Bot token invalid. Telegram

[RESOLT] Bot token invalid. Telegram

per ROSA-M. BERGADA LLOBET -
Nombre de respostes: 30

Hola,

Estic configurant Telegram per al CRP de la Segarra. He seguit tot el prodediment indicat a les detallades instruccions que faciliteu.

La part de configuració del mòbil l'he fet sense problemes.

Quan hem de configurar l'extensió WP Telegram. Ja no coincideixen les pantalles de guia de les instruccions amb la visualització a nodes, tot i ser similars.

Quan copio el Bot Token que ha donat el BotFather, em posa "Bot Token invalid".

I aquí m'he quedat. No puc configurar Nodes.

Adjunto fitxer captura pantalla.

Podeu donar-nos un cop de ma? Gràcies


Fitxer adjunt Captura.PNG
En resposta a ROSA-M. BERGADA LLOBET

Re: Bot token invalid. Telegram

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia

El camp "Bot Token" cal que l'ompliu amb les dades que us facilita el BotFather al executar el /newbot. En el exemple  https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/telegram/creacio_bothttps://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/telegram/configurar veureu que cal omplir aquest camp amb el signe negatiu (-).

El camp Nom d'usuari del Bot s'ha d'omplir amb el valor del Chat ID https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/telegram/creacio_canal

Un cop fet això, podeu provar la configuració fent clic al botó "prova el token"

Si tot es correcte, podeu activar "Publica a Telegram" per començar a publicar en el vostre canal, en ajustaments podreu establir normes i els tipus de contingut que desitgeu publicar

Finalment recordeu de copiar i enganxar aquest text al camp "Plantilla de missatge"

<a href="https://t.me/iv?url={full_url}&rhash=90403b1a2e3483">{post_title}</a> al submenú publica a telegram


En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Bot token invalid. Telegram

per ROSA-M. BERGADA LLOBET -

Ignació,

  Tinc els dos dades la del BotFather i la del ID Chat (aquesta última és negativa i, no porta cap @), per cert al camp "Nom usuari Bot" em diu que no posi @, i l'ID Chat és un nombre negatiu sense @, Intrepreto que són dues coses diferents.

Com he dit, insisteixo, el manual un cop arribes en aquest pas (configurar extensió WP Telegram), no coincideix amb la pantalla que he de configurar del WordPress (Veure captura que envio).

Tot el que em poses ho he provat i no em va bé. A la pantalla de configuració no apareix cap espai per posar la dada del Chat ID

Podeu donar-hi una ullada? Gràcies


En resposta a ROSA-M. BERGADA LLOBET

Re: Bot token invalid. Telegram

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia,

Quan des de el mòbil creeu la conversa amb el bot "BotFather" us demana un username que ha d'acabar amb la paraula bot(*). Un cop introduït us retorna un missatge amb el token "Use this token to access the HTTP API".

Dins el WordPress deveu omplir els camps:

- Bot Token: Token que us retorna el BotFather

- Nom d'usuari del Bot: deveu introduir el nom del bot (*)

Amb aquestes dues dades ja hauríeu de poder publicar a Telegram

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Bot token invalid. Telegram

per ROSA-M. BERGADA LLOBET -

Bon dia Ignacio,

Vaig fer com indiques.  Tinc les dades que em dius:

- Bot Token: Token que us retorna el BotFather

- Nom d'usuari del Bot: deveu introduir el nom del bot

Ho copio exactament a l'epai indicat; però ... em diu: Bot Token invàlid

Per això us demano ajuda. Si voleu us passo en privat el Bot Token i el nom d'usuari del bot per a que ho proveu vosaltres mateixos. 

No se que fer. Moltes gràcies.


Rosa

En resposta a ROSA-M. BERGADA LLOBET

Re: Bot token invalid. Telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Bon dia Rosa:

Estem revisant els materials per fer les instruccions més entenedores i actualitzant les captures de pantalla a la darrera versió del connector WP Telegram.

Avui intento posar-me en contacte amb tu, aviam si podem completar el procés de configuració.

Salutacions,


Jaume

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Bot token invalid. Telegram

per ROSA-M. BERGADA LLOBET -

Moltes gràcies Jaume i equip, per ajudar-nos a confingurar el telegram!

Cordialment,

Rosa i equip del CRP

En resposta a ROSA-M. BERGADA LLOBET

Re: Bot token invalid. Telegram

per Xavier Cano de Castro -

Per a mi continua existint aquest problema, algú ho ha resolt? He  provat com a Bot Token de tot  iel la clau  111888--------------------------------------------------------r-nLtT0 aquesta també però sembla em dóna com a Invalid Token. 

S'ha arreglat alguna cosa?

Com ho podem fer? 


Gràcies,

Xavi


En resposta a Xavier Cano de Castro

Re: Bot token invalid. Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Xavi,

sí, efectivament hi ha un problema a l'hora de fer aquest pas. Has d'anar provant fins que funcioni.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bot token invalid. Telegram

per Xavier Cano de Castro -

Hola Mònica,


Però el token és to el número? Abans i després dels punts : i del guió -?

1118_____9:AAEPp5kfIvTDdx_______________r-nLtT0


Gràcies,


Xavi

En resposta a Xavier Cano de Castro

Re: Bot token invalid. Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Xavi,

en principi sí.

De totes maneres, si esperes una mica (espero que durant el dia d'avui o demà), des de l'Àrea de Cultura Digital estan preparant un vídeo tutorial per configurar Telegram. En quan estigui fet, te'l passo a través d'aquest mateix fil.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bot token invalid. Telegram

per CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ -

Benvolguda,

jo ja he creat 3 bots diferents. Tots donen el missatge Bot Token invàlid.

Gràcies

CArlos López

En resposta a CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ

Re: Bot token invalid. Telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Bon dia:

És qüestió de sort. Mentre no es disposi del connector WP Telegram actualitzat, proposo que fem servir tots el mateix bot. No ha de donar problemes, perquè cada centre publica els seus articles en un canal diferent, el que s'ha indicat quan es configura el connector.

Comparteixo aquest bot, creat avui en el segon intent:

nom del bot: Eliminat pels administradors donat que l'error ja ha quedat resolt
bot-token: Eliminat pels administradors donat que l'error ja ha quedat resolt


Salut!



(Editat per Mònica Grau Prieto (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dissabte, 28 març 2020, 09:53)

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Bot token invalid. Telegram

per CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ -

Bona nit,

moltes gràcies Jaume. 

Ja avisareu quan s'actualitzi. 

L'he pogut posar en marxa amb la teva solució.

No sembla adequat que els centres docents hagin rebut avui un correu amb instruccions sobre com posar en marxa el canal de Telegram quan sabem del cert que el bot-token funciona de forma aleatòria. 

Qui ho provi i no li funcioni, es pensarà que fa alguna cosa malament i ho deixarà estar. 

 Gràcies de nou.

CArlos

En resposta a CARLOS LOPEZ RODRIGUEZ

Re: Bot token invalid. Telegram

per Xavier Nacenta Garcia -

Bona nit,

Jo m'he trobat amb el mateix problema i gràcies a les dades que ens ha aportat el Jaume ho he pogut solucionar.

És un mica sorprenent que enviin un video explicatiu que segueixes fil parranda i no funcioni...caldria confirmar abans que funciona com cal...

Moltes gràcies novament!!

Xavi

En resposta a Xavier Nacenta Garcia

Re: Bot token invalid. Telegram

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Xavier, 

Ens pots dir en quin punt has tingut problemes per tal de poder revisar el vídeo?

salutacions

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Bot token invalid. Telegram

per AMOS PEREZ FUERTES -

Bon dia, estic seguint el vídeo i les instruccions penjades a l'Ateneu. 


Em trobo que al crear el primer robot em surt missatge erroni al posar-lo al nodes, però he utilitzat el codi que hi ha sota el vídeo i llestos. El problema el tinc amb el ID creat amb el segon robot. He provat amb dos robots, el que diu al vídeo (MyChatInfoBot) i el que diu a l'Ateneu (get Id) i amb el codi que em donen els dos i, seguint tots els passos, em surt missatge d'error (adjunto foto).

Necessitaria poder-ho deixat solventat el més prest possible. 


Espero les vostres indicacions, moltes gràcies!


Fitxer adjunt telegram.jpg
En resposta a AMOS PEREZ FUERTES

Re: Bot token invalid. Telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Amos:

La captura de pantalla que ens mostres no sembla relacionada amb el bot, sino amb la ID del vostre canal.

Ens pots dir quin és el nom del vostre canal? Intentarem cercar-lo i esbrinar la seva ID.

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Bot token invalid. Telegram

per AMOS PEREZ FUERTES -

Bon dia el nostre canal es diu EscolaPous

Us passo l'enllaç del canal per si us ajuda https://t.me/EscolaPous

Moltes gràcies

En resposta a AMOS PEREZ FUERTES

Re: Bot token invalid. Telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Amos:

Hem comprovat que la ID del canal és correcta.

Quan la proveu, WP Telegram intenta enviar un missatge de prova al canal, però no pot perquè el bot que heu indicat (Bot del Nodes) no és administrador del canal.

A Telegram, afegiu Eliminat pels administradors donat que l'error ja ha quedat resolt com a administrador del canal i ja ho tindreu!

(Editat per Mònica Grau Prieto (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dimecres, 1 abril 2020, 12:56)

En resposta a Jaume Dellunde Clavé

Re: Bot token invalid. Telegram

per Xavier Cano de Castro -

Després de posar el teu token ara estic parat amb el Nom d'usuari del canal, quin ha de ser?


Em pots fer un cop de mà, si us plau?



Fitxer adjunt Captura.JPG
En resposta a Xavier Cano de Castro

Re: Bot token invalid. Telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Xavier:

  • Heu de posar com a administrador del vostre canal de centre el bot Eliminat pels administradors donat que l'error ja ha quedat resolt
  • Després, escriviu el nom d'usuari del canal (@insbanus) i premeu el botó "Envia la prova"

Salutacions.

(Editat per Mònica Grau Prieto (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dissabte, 4 abril 2020, 23:06)

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Bot token invalid. Telegram

per Xavier Nacenta Garcia -

Bona tarda,

El que falla és quan introdueixes el Bot Token al Nodes per a fer la comprobació...però amb les claus que ens va facilitar en Jaume ja vaig poder configurar-ho...això si, fins que vaig trobar aquest fil de conversa vaig canviar 25 vegades de Bot token...el regenarava i sempre em sortia el mateix missatge de Invalid Bot...

Espero que digui útil...

Salut!!

Xavi

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Bot token invalid. Telegram

per joan Clusella Masana -

Hola Ignacio

He seguit pas a pas el tutorial, fins a posar el token a la pàgina nodes tot bé, però a la pàgina de nodes no accepta el token.

He vist una diferència de format entre el token de @DelNodesBot 


890564313:AAF7DG-74kof-e6edCfZYmL4fk9Ia5iqx7I

amb els que m'ha donat a mi

1280223294:AAGRIbhWG02RkZ_OjwGpOUtYigsZCzBIDTM

guions despres dels : sisè - 11è -


És significatiu?

Moltes gràcies





En resposta a joan Clusella Masana

Re: Bot token invalid. Telegram

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia, 

Desconec la longitud del bot del token, com podràs veure als fòrums es un problema recurrent. Si no us funciona proveu a utilitzar les següents dades:

nom del bot: Eliminat pels administradors donat que l'error ja ha quedat resolt
bot-token: Eliminat pels administradors donat que l'error ja ha quedat resolt

salutacions

(Editat per Mònica Grau Prieto (Equip tècnic d'Àgora) - Missatge original enviat el dilluns, 6 abril 2020, 10:24)

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Bot token invalid. Telegram

per Jaume Dellunde Clavé -

Bon dia:

El connector WP Telegram dels espais de Nodes ja s'ha actualitzat. Aquesta versió del connector accepta bé tots els bots nous que es generen a Telegram.

De forma provisional, alguns centres vau fer servir el bot genèric @DelNodesBot per configurar el connector.

Ara que el problema està solucionat, recomanem que:

  • Genereu un nou bot de Telegram (o reutilitzeu el que prèviament no us funcionava)
  • Poseu aquest nou bot com a administrador del vostre canal de centre
  • Expulseu el bot genèric @DelNodesBot del vostre canal de centre
  • En la configuració de WP Telegram, substituiu el bot-token que hi ha pel bot-token del nou bot