Penjar un document de més de 10MB

Penjar un document de més de 10MB

per ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 7
Hooooola,
Una professora del meu centre m'ha demant penjar un document de més de 10MB. Quan i com ho puc fer?
El nostre moodle:
http://agora.xtec.cat/iescanvilumara/moodle

Moooooooooltes gràcies!
En resposta a ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ

Re: Penjar un document de més de 10MB

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Toni,

En aquest enllaç trobaràs la resposta que necessites:

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=121

Si tens dubtes, ja saps on som Complicitat

Salut i molta pau Gran somriure

Pau!
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Penjar un document de més de 10MB

per ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ -
M'han confirmat que el document que volen penjar de més de 10MB és un PDF, sabeu si es posible! i com es fa?
Merci
Toni
En resposta a ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ

Re: Penjar un document de més de 10MB

per Susana Ecay Jardí -
Per penjar un document de més de 10Mb s'ha d'enviar a l'administrador de l'agora xtec, a dalt a l'esquerra, i ells t'ho pengen.
Al menys això em van recomanar per penjar el curs que estava fent en un altre espai.

Susana
En resposta a ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ

Re: Penjar un document de més de 10MB

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Toni!
Efectivament, tal i com comenta la Susana, per pujar fitxers de més de 10MBs heu d'accedir a l'eina d'Administració de serveis que trobaràs al bloc Informació (a la part superior esquerra de la pàgina principal del portal). Trobaràs més informació a la pregunta freqüent que et va comentar en Pau Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?.
Una abraçada i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Penjar un document de més de 10MB

per ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ -
Hola Sara,
en Pau ja m'havia informat d'aquesta pregunta freqüent, però el meu dubte és el fet que el document que vull penjar és un document PDF i a les preguntes freqüents posa:

"Cal tenir presents les restriccions següents:

  • Només s'admeten fitxers comprimits en format ZIP que tinguin una mida compresa entre 10 MB i 50 MB."
És per aquest motiu que ho torno a preguntar. Hi ha alguna opció de penjar un document de més de 10MB que no sigui ZIP? COM? Ja sé que el podria comprimir en ZIP però el resultant continua essent de més de 10 MB i... perquè convertir un document en ZIP per penjar-lo i que els alumnes l'hagin de tornar a descomprimirun cop despenjat?. Entenc que si és un paquet de documents té sentit, però quan parlem d'un únic document...
Merci
Toni

En resposta a ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ

Re: Penjar un document de més de 10MB

per Anna Sais Pi -
Hola Toni,
Puja el PDF comprimit en zip, i quan estigui a fitxers allà mateix tens l'opció de descomprimir, de tal manera que els alumnes no els caldrà fer-ho.