Usuaris que no poden entrar

Usuaris que no poden entrar

per Jordi Rodon Cuixart -
Nombre de respostes: 3
Hola,
avui m'he trobat amb uns quants alumnes que no podien entrar a les aules virtuals de l'Agora del nostre centre (iesdamiacampeny). He pensat que seria un problema del servidor o que estava aturat però en voler entrar amb les seves dades s'ha anat resistint tot el dia. Finalment he pensat que potser s'havien canviat les contrasenyes i per això no podien entrar, però en crear-los jo una nova contrasenya tot editant el seu perfil m'apareix el missatge:

Failed to update user data on external auth: db. See the server logs for more details.

Ens podeu ajudar?
Gràcies

En resposta a Jordi Rodon Cuixart

Re: Usuaris que no poden entrar

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Jordi!

Hem canviat l'ordre d'autenticació per posar Base de dades externa per davant de Autenticació basada en el correu electrònic. Podeu comprovar si amb això s'han resolt els problemes? En cas que no sigui així ens aniria bé que ens féssiu arribar (per exemple per missatgeria interna) les dades d'accés d'alguna de les persones que tenen problemes per accedir-hi.

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Usuaris que no poden entrar

per Jordi Rodon Cuixart -
Hola,
ens continua passant. Per exemple amb un alumne amb nom d'usuari
aavalos
i contrasenya
*****

Li he canviat de nou i tot però ni a tiros...
En resposta a Jordi Rodon Cuixart

Re: Usuaris que no poden entrar

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Jordi!
Em sembla que hem descobert què està passant! Teniu activada la sincronització d'usuaris entre la Intranet de centre i el Moodle això fa que, segons alguns usuaris hagin de validar-se primer a la Intranet per poder entrar al Moodle (com és el cas de l'usuari aavalos que ens comentaves). T'adjuntem una captura de la pantalla de configuració del mòdul iw_moodle (que és el que permet fer això). Per tant, per tal que funcioni teniu dues opcions:
  • Fer que tothom es validi primer a la Intranet i afegir el bloc de Moodle per què des d'allà hi hagi un enllaç directe al Moodle.
  • Modificar la configuració de la forma en que es validen els usuaris (des de la pantalla que et comentàvem)
Si tens qualsevol dubte de com fer-ho ja ens diràs!
Una abraçada i fins aviat!
Sara

Fitxer adjunt agora_intranet.png