Notícies del lloc

Informacions d'inici de curs per a nou alumnat de primer d'ESO

per Institut B7 -

Us donem la benvinguda al Badalona VII

En aquest vídeo trobareu informació referent a l'inici de curs 2020-2021 per al nou alumnat de 1r d'ESO


  • Informació referent als llibres de text aquí
  • Informació referent a l'adquisició dels ordinadors portàtils aquí
Per qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres a través dels següents canals:

Telèfon: 933978511 (dilluns a divendres de 9:30 a 13:30, a partir de l'1 de setembre) 
Whatsapp: 695379900

Preinscripció i matrícula cicles formatius de grau mitjà (curs 2020-2021)

per insB7 . -

Preinscripció i matrícula de Batxillerat (curs 2020-2021)

per insB7 . -



Matrícula

  • Llista d'alumnes admesos per centre (7 de juliol de 2020)
  • Llista d'espera (7 de juliol de 2020)
  • Els alumnes admesos al nostre centre rebran un correu electrònic amb les instruccions i documents necessaris per formalitzar la matrícula. Període de matriculació: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos.



Preinscripció

El projecte Hydrabrid, guanyador del Repte Emprèn 2020

per insB7 . -


L'equip format per Alba Heredia, Laura Tena i Héctor Vergel, alumnes de segon de batxillerat del centre, ha estat un dels guanyadors del prestigiós Repte Emprèn 2020, organitzat per EduCaixa. La fase final, disputada on-line els dies 5, 6 i 7 de maig, es va disputar entre els 25 millors projectes presentats tant des de l'Estat com també des de Colòmbia i Portugal.
El projecte guanyador, Hydrabrid, ha estat desenvolupat en els tallers de tecnologia de l'Institut Badalona VII. És un disseny innovador que hibrida sistemes de captació d'energia solar tèrmica i fotovoltaica per a la potabilització d'aigua en zones remotes amb problemes d'abastiment d'aigua i energia.
Més enllà del mèrit tècnic del disseny, el que aporta valor social al projecte és un pla de negoci basat no pas en patents, sinó en llicències obertes per incentivar la participació ciutadana en el desenvolupament dels prototipus, a través de fablabs i el moviment maker. També es proposa la deslocalització de la fabricació dels aparells en tallers propers a les seves zones d'ús, amb l'objectiu de dinamitzar les economies locals.
En total, sis equips amb 24 alumnes i 6 professors del centre s'han classificat enguany en les finals dels quatre Reptes EduCaixa 2020, que han sigut tot un èxit, malgrat les circumstàncies marcades pel confinament.
Temes anteriors...