Tasca: necessiten qualificació

Tasca: necessiten qualificació

per JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA -
Nombre de respostes: 5

Hola!

En algunes tasques surt que n'hi ha alguna que necessita qualificació, però les repasso i estan qualificades o estan reobertes però l'alumne no l'ha tornat a enviar, no trobo la que necessita qualificació. Potser s'ha quedat algun paràmetre sense actualitzar?

Gràcies,

salutacions,

jorge

En resposta a JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA

Re: Tasca: necessiten qualificació

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jorge,
ens pots passar l'URL d'alguna tasca on et passi això? Et passa amb el teu usuari? El missatge que necessiten qualificació és quan vas al teu tauler? Si és aquest cas, el problema pot ser que els canvis no es mostren de forma immediata només corregir o revisar un fòrum.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasca: necessiten qualificació

per JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA -
Hola Mònica,

Per exemple passa en aquesta tasca: http://agora.xtec.cat/cfacornella/moodle/mod/assign/view.php?id=13081 , ho veig entrant amb el meu usuari, al Resum de la qualificació. Surt una tasca que necessita ser qualificada, però totes estan qualificades excepte dues que no s'han enviat i una que està reoberta però no tornada a enviar. L'última qualificació la vaig fer el 14 d'octubre.

Passa en alguna tasca més d'aquest curs.

Gràcies!

Salutacions,
jorge


En resposta a JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA

Re: Tasca: necessiten qualificació

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jorge,

pel que veig crec que la que apareix com no qualificada és la reoberta. Segurament com s'havia tramès en un inici el sistema la compta com a pendent de qualificar de nou. Podeu provar a requalificar-la a veure si desapareix el missatge. Com és una tasca actual no hem fet nosaltres la prova per no liar l'alumne.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasca: necessiten qualificació

per JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA -

Hola Mónica,

D'acord, potser és que les reobertes (i no tornades a lliurar) moodle les considera no qualificades, el que passa és que embolica una mica perquè entro a l'activitat buscant alguna tasca lliurada i no qualificada, per això us feia la consulta. Em fixaré què passa quan aquestes tasques es lliuren i es tornen a qualificar.

Gràcies!

Salutacions,

jorge