Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

per LUIS GONZALEZ MAZON -
Nombre de respostes: 7
Hola,
Me gustaría saber si existe alguna forma de que los usuarios que ya no están en el centro puedan eliminarse sin tener que hacerlo uno por uno. Por ejemplo cuando un usuario no utiliza moodle durante un tiempo es eleminido. Se puede hacer de algún modo? gracias.
Luis G.
En resposta a LUIS GONZALEZ MAZON

Re: Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Luis!

Moodle permite cancel·lar automáticamente la inscripción de un usuario/aria en un curso pasados X días (que por defecto son 120 días). Para editar este valor debes acceder, desde el bloque de Administració del lloc a Servidor | Neteja. Eso sí, con esto los usuarios no se borran del espacio (sino que se desinscriben de los cursos).

Bezos, abrasos y suerte!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

per LUIS GONZALEZ MAZON -
Gracias Sara, pero: no hay manera de que sean eliminados de moodle definitivamente de forma automática?? Por tu respuesta deduzco que no, pero...
Creo que de no existir sería una gran mejora incorporarlo en futuras versiones para no acumular 'basura' (cada curso desaparecen alumnos y profes de los centros) Gracias de nuevo.
Saludos,
Luis González
En resposta a LUIS GONZALEZ MAZON

Re: Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Luis!

Yo no conozco la forma de eliminarlos del Moodle automáticamente pero quizás alguno/a de nuestros cracks de Moodle conocen algún secreto y quieren compartirlo con nosotros, jeje :D

Esperamos impacientes que nos iluminen con algún consejo que facilite la gestión de los usuarios!

Bezos, abrasos y suerte!

Sara
En resposta a LUIS GONZALEZ MAZON

Re: Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

per IES RAMON COLL LLoret -
Hola a tots.
Avui teniem el dia negre. Ja ens havien pujat els backups de phobos, però una de les copies venia amb inquilinos... i se'ns han afegit al moodle nou d'agora uns 300 alumnes de l'any passat. No vèiem la manera de treure'ls perque no els podiem separar dels d'aquest any... i ja ho estavem fent un a un, odenant-los segons la data d'accés per no haver de triar entre els 1000. Fins que l'Anna, la que avui envia un SOS pel problema de carregar-se el moodle d'inici, ha vist que podiem anar a "comptes-> accions amb els usuaris en bloc" i anant a "característiques avançades" pots triar els que tenien el darrer (o primer) accés abans del 1 de setembre de 2009. D'aquesta manera hem pogut seleccionar els 300 alumnes que venien de l'any passat i suprimir-los de cop.

Ara a veure si ella també té sort i algú sap què ha de fer amb el seu dubte, jejeje. Tornem a l'economia del trueque. Somrient

Merci

En resposta a LUIS GONZALEZ MAZON

Re: Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

per FRANCESC NEBOT -
Efectivamente, creo recordar que hay un parámetro de la configuración del moodle que permite fijar el umbral de días sin conectarse por encima del cual se produce la baja automática del usuario
En resposta a FRANCESC NEBOT

Re: Hi ha forma d'autoeliminació d'usuaris vells?

per M Pilar Ferreiro -
Hola,

A mi també m'interessa molt aquesta possibilitat de "neteja" automàtica de Moodle, per no acumular usuaris que ja fa temps que no són al centre.

A veure si algú troba el "truquillo"

Gràcies.

M Pilar