Com desactivo les línies visibles dels marcs Moodle?

Com desactivo les línies visibles dels marcs Moodle?

per M Pilar Ferreiro -
Nombre de respostes: 5

Hola,

No sé que he pogut tocar, però en un dels meus cursos i només en un es veuen totes les línies dels marcs i taules de la pàgina de Moodle

No em passa en els altres cursos, per la qual cosa dedueixo que he activat inconscientment alguna cosa que no sé desactivar.  Mireu com surt el calendari. Tota la pàgina surt igual.

Alguna idea?   Gràcies

M Pilar

Fitxer adjunt linias_moodle.jpg
En resposta a M Pilar Ferreiro

Re: Com desactivo les línies visibles dels marcs Moodle?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo M.Pilar!

Ens pots facilitar l'adreça del teu centre així com el curs que comentes per intentar veure què passa? Gràcies!

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Com desactivo les línies visibles dels marcs Moodle?

per M Pilar Ferreiro -
Hola Sara,

Com que estem fent servir el curs fins al dimarts 21, he trigat a donar-vos l'adreça per por que coincidim en el manteniment i la utilització del curs i com que el problema no és greu, encara que el curs queda més lleig !

És estrany perquè només passa en aquest curs. La adreça és http:/agora.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle. El curs està dintre de la categoria professorat i es diu Moodle inicial EOI Drassanes.

Moltes Gràcies.

M Pilar
En resposta a M Pilar Ferreiro

Re: Com desactivo les línies visibles dels marcs Moodle?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Pilar!

Solucionat! El que passava era que un dels continguts del curs contenia informació sobre els estils i, per aquest motiu, s'afegien aquestes línies a totes les taules. Per tal d'evitar-ho és mooolt recomanable que treballeu directament amb l'editor HTML de Moodle o bé, que si editeu amb qualsevol altre editor o enganxeu continguts d'altres pàgines web netejeu tots els estils (l'editor HTML incorpora un botó per esborrar aquests estils).

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Com desactivo les línies visibles dels marcs Moodle?

per M Pilar Ferreiro -

Hola Sara,

Moltes gràcies.  M'agradaria saber quin dels continguts era el que tenia aquest codi per tenir-lo controlat, no sigui que el repeteixi en algun altre curs!.

Per cert, a nosaltres ens han desaparegut els contactes i tenim problemes amb els missatges interns.  Que ha pogut passar?

Gràcies de nou

M Pilar Ferreiro

En resposta a M Pilar Ferreiro

Re: Com desactivo les línies visibles dels marcs Moodle?

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo M.Pilar!

Moltes gràcies. M'agradaria saber quin dels continguts era el que tenia aquest codi per tenir-lo controlat, no sigui que el repeteixi en algun altre curs!.

Es tracta del codi HTML següent (està simplificat):

<style> td{border:1px solid black;} </style>

Per cert, a nosaltres ens han desaparegut els contactes i tenim problemes amb els missatges interns. Que ha pogut passar?

Trobaràs la resposta a aquest fil del fòrum ;P

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara