Validació de documents

Validació de documents

per JOSE PARDO FAJARDO -
Nombre de respostes: 4

M'agradaria que els documents es validessin automàticament. Els professors només poden penjar documents i jo m'encarrego d'esborrar-los, ja que hem tingut problemes. Aquesta tasca de validar documents si es fa automàticament, t'estalvies d'estar sempre pendent.

Atentament

José Pardo

En resposta a JOSE PARDO FAJARDO

Re: Validació de documents

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola José,

Per pujar documents sense validació, cal que els usuaris que ho han de fer pertanyin a un grup amb nivell d'accés d'edició sobre el mòdul de documents. Per poder-los esborrar cal tenir nivell d'accés d'esborrament, que és més alt.

Una possibilitat seria que creis un permís per donar nivell d'accés d'edició a tot el professorat, així podrien penjar els documents però no els podrien esborrar. Si necessites un cop de mà per fer-ho, indica'ns l'URL de la Intraweb.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Validació de documents

per JOSE PARDO FAJARDO -

Hola Toni,

La solució l'entenc perfectament, però no m'atreveixo a fer canvis a l'apartat de permisos. Si m'ho fas tu t'estaré molt agraït.

URL: http://agora.xtec.cat/iesllica/intranet/

Si necessites algo més m'ho comentes.

Atentament

José Pardo

En resposta a JOSE PARDO FAJARDO

Re: Validació de documents

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola José,

Hem creat el permís per a que el professorat pugui publicar documents directament. També m'hem afegit un altre per a que els membres del grup Editors també els puguin esborrar. Els administradors segueixen podent fer-ho tot.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora