Mòdul MRBS de reserva d'espais

Mòdul MRBS de reserva d'espais

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Nombre de respostes: 5

Volem de cara al curs vinent fer de moodle l'espai per a la nostra intranet. Actualment disposem d'un sistema molt molt eficient per a que els professors puguin reservar aules. Volem tenir el mateix sistema o semblant en moodle. He llegit que existeix un mòdul anomenat MRBS que es pot integrar en moodle. He vist des d'on el puc descarregar. El que no sé es:

- com instal·lar-lo en moodle

- si puc fer-ho jo personalment o l'heu de fer vosaltres

Gràcies per anticipat.

En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Mòdul MRBS de reserva d'espais

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Daniel!
Hem pres nota del mòdul que ens comentes i intentarem estudiar si és viable i possible la seva instal·lació a l'Àgora. En principi aquesta instal·lació només la podem fer nosaltres i, per aquest motiu, hem d'anar amb cura i fer moltes proves abans de tirar-la endavant.
Hem creat aquesta petició al l'eina que tenim a LaFarga i, des d'allà, podreu veure la seva evolució (tot i que encara trigarem algunes setmanes en iniciar l'estudi).
Una altra opció és que tingueu una intranet per aquest tipus d'aplicacions (properament s'obrirà el servei Àgora-Intranet).
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Mòdul MRBS de reserva d'espais

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -

Una altra opció és que tingueu una intranet per aquest tipus d'aplicacions (properament s'obrirà el servei Àgora-Intranet).

Això vol dir que podrem disposar de dos espais diferenciats, un per al moodle, i un altre per a la intranet? I caldrà també sol·licitar-ho expressament o tots els centres que tinguin actualment la intranet a phobos i/o que hagin demant espai a agora per al moodle la obtindran aùtomàticament?

En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Mòdul MRBS de reserva d'espais

per Albert Pérez Monfort -
Hola Daniel,

Com comenta la Sara aviat s'obriran les intranet a Àgora i tots els centres que en vulguin una la podran demanar. Fer-ho serà tant fàcil com omplir un formulari. En cap cas es crearan espais d'intranet de forma automàtica o per defecte.

S'haurà acabat haver-se de preocupar d'actualitzacions i manteniment del codi de les intranets.

La idea és centrar les funcionalitats més transversals de centre, i la reserva d'espais n'és un exemple, a les intranets i les funcionalitats més acadèmiques i d'aula als Moodle. La intranet i el Moodle s'integraran perfectament de manera que la gestió d'usuaris serà centralitzada i la validació entre plataformes única.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort
En resposta a Albert Pérez Monfort

Re: Mòdul MRBS de reserva d'espais

per Quim Sidera -
Hola!

em podríu dir si està actiu el mòdul de reserva d'aules que es demanava en aquest tema ara fa un any?

si està actiu, em podrieu dir siusplau com podem activar-lo per al moodle del nostre centre?

Si no ho he entès malament, es diu MRBS i quedaria integrat amb el moodle d'àgora?

Si és que no està actiu o no es preveu que ho estigui, algú em podria dir si hi ha alguna altra eina online ja en funcionament que permeti fer això?? He sentint que si que existeix però no la he sabut trobar.

Moltes gràcies per endavant!

Quim S


En resposta a Quim Sidera

Re: Mòdul MRBS de reserva d'espais

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Quim!
Em podríu dir si està actiu el mòdul de reserva d'aules que es demanava en aquest tema ara fa un any?
Doncs encara no està està instal·lat a l'Àgora. Ara bé, com pots veure a l'enllaç MRBS module (Meeting Room Booking System) hem pres nota del teu interès en el mòdul per tenir-ho en compte a l'hora d'avaluar la seva inclusió. Des de l'enllaç que et comentem podràs consultar quan i com evoluciona la petició (tot i que de moment no et podem donar cap data concreta de quan estarà).

Si és que no està actiu o no es preveu que ho estigui, algú em podria dir si hi ha alguna altra eina online ja en funcionament que permeti fer això?? He sentint que si que existeix però no la he sabut trobar.
Amb la intranet de centre (servei que també està disponible a Àgora) és possible crear formularis que poden arribar a permetre la gestió de reserve d'aules (i altres recursos). Trobaràs més informació sobre la web de centre al portal del projecte Intraweb.

Una abraçada i fins aviat!
Sara