Esborrar fitxers de la carpeta Fitxers

Esborrar fitxers de la carpeta Fitxers

per M Teresa Corbella Roqueta -
Nombre de respostes: 5

Hola!

Fa uns dies vaig pujar a la carpeta Fitxers uns documents que en el seu nom hi havia accents. M'he trobat que ara dóna error en obrir-los. Primer vaig intentar modificar el nom, però no em deixa. Ara intento esborrar els fitxers i tampoc em deixa eliminar-los de la carpeta Fitxers. No entenc perquè aquests fitxers erronis no me'ls deixa eliminar. Si faig la prova amb un document que funciona sí el suprimeix.

Com els puc suprimir?

Moltes gràcies!

M Teresa Corbella

CRE ONCE Barcelona

En resposta a M Teresa Corbella Roqueta

Re: Esborrar fitxers de la carpeta Fitxers

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!!
Ens pots dir quina és l'adreça del vostre espai dins d'Àgora (la meva memòria cada cop està pitjor!) per intentar solucionar el problema que comentes? Ja ens ho hem trobat en alguna altra ocasió i, el que us recomanem, com a mínim a partir d'ara, és que no pugeu cap fitxer amb caràcters especials (accents, ñ, ç...). Ara bé, per esborrar els fitxers que comenteu necessitem saber l'adreça del vostre espai així com el/s curs/os on els podem trobar.
Bezos, abrasos i gràcies!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Esborrar fitxers de la carpeta Fitxers

per M Teresa Corbella Roqueta -

Hola Sara,

Finalment he descobert que la carpeta complerta sí que s'esborra però hi ha fitxers individuals que no hi ha manera.

L'adreça de l'espai és http://agora.xtec.cat/crecjoanamades/moodle/course/view.php?id=101

i concretament el curs de Geografia. A fitxers hi ha la carpeta àsia i a mapes en fuser el document pa?sos mediterranis.

Gràcies!

per cert, tenim un límit d'espai per penjar coses?? Quin és?

En resposta a M Teresa Corbella Roqueta

Re: Esborrar fitxers de la carpeta Fitxers

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!!
Ja he vist els fitxers que deies i us ho he solucionat: he fet un .zip de tot el directori Àsia, l'he descarregat, he renombrat els fitxers en local i els he tornat a pujar.
Sobre l'espai de disc, cada centre disposa d'una quota inicial de 500MB, ampliables fins a 2GB en cas que estigui justificat.
Bezos, abrasos i gràcies per la informació guapa!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Esborrar fitxers de la carpeta Fitxers

per M Teresa Corbella Roqueta -

Gràcies Sara!

Podries esborrar-me també dins la Carpeta "Mapes en Fuser" el fitxer Pa?sos mediterranis, i dins de la Carpeta "Mapes en Fuser / Catalunya /" la subcarpeta Delta de l'Ebre que no entenc per quin motiu no me la deixa tornar a obrir.

Perdona les molèsties i apartir d'ara ja pujaré els fitxers correctament.

Moltes gràcies!

M Teresa

En resposta a M Teresa Corbella Roqueta

Re: Esborrar fitxers de la carpeta Fitxers

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo M.Teresa!
Nosaltres tampoc tenim accés a l'espai de disc per esborrar el fitxer que ens comentes ni renombrar el nom del directori. El fitxer, de moment deixa'l allà (ja mirarem si podem fer alguna cosa per esborrar-ho) i, sobre el directori, l'hauríeu de pujar de nou sense cap caràcter especial al nom (en aquest cas el que us està fent la guitza és l'apòstrof de l'Ebre).
Bezos, abrasos i sort!
Sara