HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per JOSEFA VILANA CANET -
Nombre de respostes: 11
D'un dia per l'altre Moodle és com si s'hagués desconfigurat ja que quan miro d'entrar com administrador abans hem deixava però no podia fer res ja que no apareixia el menú d'administració i avui ja no puc ni entrar.
Què faig? hi tenim forces cursos penjats

En resposta a JOSEFA VILANA CANET

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per M Pilar Ferreiro -

Hola Pepi,

A nosaltres ens va passar una cosa semblant al novembre. El problema era que, arran d’una actualització, s’havia inhabilitat l’autenticació per correu electrònic:

bloc administració/autenticació/

Comprova que l’ull estigui obert, es a dir la autenticació habilitada.

Nosaltres varem solventar el problema només amb habilitar aquesta funció que havia quedat inhabilitada.

Espero que t’ajudi...

Salutacions

Mª Pilar

En resposta a JOSEFA VILANA CANET

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Pepi!
Estem intentant solucionar el problema. Sospitem que el problema és que heu esborrat (sense voler) el rol administrador o li heu tret els permisos ja que nosaltres podem entrar al vostre espai amb el nostre usuari administrador però no ens apareix el menú d'administració. Estem en tràmits de solucionar-ho (creuarem els dits) i, tan aviat com ho fem (esperem que sigui durant aquesta setmana) us avisarem.
Per cert, un dubte que necessitem saber per intentar acotar el problema: la resta d'usuaris (professors i alumnes), poden accedir? En cas que puguin accedir i que siguin professors editors, poden editar els seus cursos?
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per JOSEFA VILANA CANET -

Hola,

No pot acedir ningú a l'espai moodle. Avui he intentat que l'espai hem canviés la contrasenya d'administrador i me n'ha enviat una de nova al e-mail del centre, puc entrar però segueixo sense trobar el menú ni puc clicar a activar edició.

Els profes tampoc poden accedir.

Estic estresaaaaaaaaaa

En resposta a JOSEFA VILANA CANET

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Pepi!
Sospitem que el problema està relacionat amb els canvis en els permisos dels rols (tant de l'espai com de la primera plana) que heu fet. Sabeu exactament què és el que vau tocar tot just abans de que tot comencés a fallar? Hem demanat a sistemes que ens esborrin algun permís de la base de dades que hem trobat "sospitós" però ens aniria molt bé saber exactament què vau modificar per tenir idea d'on buscar.
Bezos i abrasos,
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Pepi!
Ja està solucionat el problema!! Per tant, ara, quan accediu al Moodle amb l'usuari/ària administrador/a hauríeu de tornar a tenir drets d'administració.
Ja ens ho confirmareu. Per cert, ens aniria molt bé, tal i com us comentàvem al missatge anterior, saber exactament quins permisos vau tocar abans de que tot comencés a fallar per intentar evitar que es torni a repetir.
Bezos, abrasos i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per JOSEFA VILANA CANET -

Hola Sara,

Amb quina contrasenya accedeixo com administrador?

Quan va fallar va ser el dia següent a donar-li la contrasenya d'administrador al director del centre perquè volia retocar la pàgina d'inici i no sé qué més. No sé què ha tocat, ja li vaig preguntar i hem va dir que res així que procuraré que quan vulgui fer algo ja li faré jo. Així m'aseguro.

Abans entrava com :
admin
XXXXXXX


Posteriorment vaig cambiar la contrasenya. Amb quina entro?

Gràcies per mirar de solucionar-m'ho.

(Editat per - )

En resposta a JOSEFA VILANA CANET

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!
La contrasenya que heu d'utilitzar és la darrera (és a dir, la que us van enviar quan la vau canviar). Si no sabeu quina és ja ens ho direu per intentar-la reiniciar.
Si descobriu exactament què va tocar el director del centre ja ens ho explicareu perquè ens ha portat de cap uns dies.
Bezos i abrasos,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per JOSEFA VILANA CANET -
Hola Sara,

La contrasenya amb la que entrava era : XXXXXXXX però ara no hem funciona. La podrieu reiniciar?

Gràcies novament.
En resposta a JOSEFA VILANA CANET

Re: HE PERDUT ELS PERMISOS D'ADMINISTRADOR

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Pepi!
Ja hem reiniciat la contrasenya a la que ens comentaves a aquest darrer missatge. De totes formes, si amb l'usuari admin no pots accedir hem vist que el teu usuari també té drets d'administració i, per tant, si torneu a tenir problemes podeu reiniciar-la vosaltres mateixos. Per fer-ho només cal que accediu amb el teu usuari (que també és administrador), treguis els permisos d'administrador a l'usuari admin (Usuaris/Permisos/Assignació de rols), editis el perfil de l'usuari administrador (Usuaris/Comptes/Explora la llista d'usuaris) i, un cop modificada la contrasenya, retornis els permisos d'administrador a l'usuari admin (Usuaris/Permisos/Assignació de rols).
Bezos, abrasos i sort!!
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

professors com administrador

per JOSEFA VILANA CANET -
Gràcies!!!!! ara ja puc entrar com a admin sense problemes. El problema que se'm presenta és que he posat al director i cap d'estudis com administradors però quan entren, igual que jo amb el meu nom, no apareix el menú d'administració.
D'altra banda, com podria actualitzar el moodle?
En resposta a JOSEFA VILANA CANET

Re: professors com administrador

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Pepi!

El problema que se'm presenta és que he posat al director i cap d'estudis com administradors però quan entren, igual que jo amb el meu nom, no apareix el menú d'administració.
No és gaire recomanable que hi hagi tants usuaris administradors i, el problema que poden tenir ells potser és el mateix que ja ens vam trobar amb l'usuari admin. És necessari que aquestes persones siguin administradors de l'espai Moodle? Penseu que Moodle té diferents rols i que precisament aniria bé que els tinguéssiu en compte (ja que com menys gent administri el mateix espai, més problemes us estalviareu).

D'altra banda, com podria actualitzar el moodle?
Ja teniu el vostre Moodle d'Àgora amb la darrera versió (la 1.8.7). La propera actualització que es faci serà la 1.8.8 i tenim previst fer-la durant el mes de març. I, per últim, comentar-te que la planificació per fer l'actualització cap a la versiós 1.9.X està prevista pel juliol/setembre aproximadament.

Bezos i abrasos,
Sara