Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per Cecília Mas -
Nombre de respostes: 11
Hola,
Estic intentant instal·lar els continguts remots de Cruïlla i en descarregar-me els llibres em surt aquest error:

 LIX Cruilla
Error get_books: Function ("ObtenerTodos") is not a valid method for this service -- Function ("ObtenerTodos") is not a valid method for this service

error/S'ha produït algun error durant el procés

Què puc fer?

Gràcies!

Cecília

En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per Cecília Mas -
He intentat carregar les credencials d'usuari amb un fitxer CSV amb dos camps (isbn i credentials) i em dóna el següent error.

No s'ha pogut importar el fitxer perqué falten camps obligatoris

Gràcies de nou.
En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cecília,
per l'error que et dóna sembla que falten camps. Segons dius només has posat ISBN i credentials i depèn com ho vulguis fer necessites més camps. Una altra opció és que el fitxer no sigui correcte, si ens l'envies a agora@xtec.cat podem mirar-lo a veure si té el format correcte.

De totes maneres, espera a tenir configurada correctament l'editorial abans d'afegir aquests usuaris i credencials.



Fins ara,
Mònica


En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cecilia,
sembla que el problema ve donat perquè les dades de configuració de l'editorial no són correctes. Mira a veure si ho pots revisar i ens confirmes si està bé o no.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per Cecília Mas -
És que l'editorial m'ha passat un document amb les suposades dades però crec que falta alguna cosa. ho torno a intentar i sinó t'envio el document.
Gràcies
En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per Cecília Mas -
He canviat les dades, però em dóna igualment error:

Descarregant l'estructura dels llibres. 
Aquest procés pot portar alguns minuts.
Si us plau, esperi...


- LIX Cruilla
Error get_books: SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'http://contenidodigital.services.grupo-sm.com/WSAutenticacionAutenticacion.asmx?wsdl' : failed to load external entity "http://contenidodigital.services.grupo-sm.com/WSAutenticacionAutenticacion.asmx?wsdl" -- SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'http://contenidodigital.services.grupo-sm.com/WSAutenticacionAutenticacion.asmx?wsdl' : failed to load external entity "http://contenidodigital.services.grupo-sm.com/WSAutenticacionAutenticacion.asmx?wsdl"

error/S'ha produït algun error durant el procés

Més informació d'aquest error


Us adjunto el full de les dades que m'han donat?

En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cecília,
si vols ens pots enviar el document a agora@xtec.cat per confirmar que les dades estan ben introduïdes i si segueix donant aquest error t'hauries de posar en contacte amb l'editorial per tal que us facin arribar les dades de nou.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per Cecília Mas -
En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cecilia,
hem revisat els documents i:
  • els paràmetres de l'editorial estaven mal configurats, havies creuat l'adreça d'autenticació i l'adreça d'estructura del llibre. Hem creat un proveïdor nou anomenat "Cruilla" que ja funciona correctament. Ja esborraràs tu l'altre que no funciona.
  • el fitxer de full de càlcul l'hem convertit a CSV codificat en UTF8 fent servir el ";" com a separador i només amb les dades de l'ISBN i la credencial. Te l'enviem per correu electrònic perquè provis si funciona.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per Cecília Mas -
Carai! Quina errada més tonta! Moltes gràcies per l'ajuda i la rapidesa en la resposta.
Ara continuo encallada perquè no sé com importar el fitxer csv. per poder carregar les credencials totes de cop he d'anar a credencials/ administra usuaris o administra llibres?
Perquè si vaig a administra usuaris hauria de carregar les credencials d'una en una i si vaig a adminisra llibres em torna a dona l'error que ja em donava abans.
Tot i això he descarregat l'estructura dels llibres i això ja no m'ha donat error.
Gràcies!

En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per Cecília Mas -
He donat les credencials als alumnes perquè les incriguin ells. Ho he provat amb un parell d'alumnes i sembla prou fàcil. 
Gràcies per tot.


En resposta a Cecília Mas

Re: Problemes amb els Marsupials (cruIlla)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cecília,
per si t'és d'utilitat pots trobar com carregar les credencials de forma massiva en aquesta pregunta freqüent:
http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1381

En cas que et doni algun error necessitaríem que ens diguessis en quin pas apareix i que ens enviessis alguna captura de pantalla.

Fins ara,
Mònica