No podem crear els nous continguts remots

No podem crear els nous continguts remots

per Erika Ferrate Curto -
Nombre de respostes: 5
En entrar com a Administrador, gestor o professor no ens permet generar els recursos remots per tal de vincular els llibres digitals de l'alumnat.
Un cop accedeixes a l'edició del contingut remot, et permet escriure'n el nom, però no et deixa escollir el nivell ni el llibre (tots 2 obligatoris).
Què hem de fer?

Moltes gràcies 

Èrika
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No podem crear els nous continguts remots

per Erika Ferrate Curto -
Pot ser que no m'aparegui cap proveïdor?

Els altres anys m'apareixien com a proveidors les dues editorials amb les que treballem.

De fet les llicències del proveïdors ja m'han arribat per correu electrònic.

Em podeu ajudar?

Moltes gràcies

Èrika
En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: No podem crear els nous continguts remots

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Èrika,
els cursos anteriors apareixia perquè ja estava configurat al Moodle 1.9, aquest curs el Moodle 2 és nou i s'ha de configurar de nou tal i com vau fer amb l'antic.

Al missatge anterior t'he afegit uns quants enllaços que et poden ser d'utilitat per configurar els proveïdors i les credencials.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No podem crear els nous continguts remots

per Erika Ferrate Curto -
Ja he intentat seguir les passes que s'indiquen en els enllaços, però em surt l'error que adjunto en document.


En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: No podem crear els nous continguts remots

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Èrika,
veient el document que adjuntes sembla que el que falla és l'usuari i la contrasenya de connexió amb l'editorial. Aquestes dades us les ha d'haver facilitat la mateixa editorial. Si no les trobeu, us hauríeu de posar en contacte amb ells.

Prova a configurar amb les mateixes dades exactes que teniu al Moodle 1.9 perquè hem fet alguna prova i us hauria de funcionar, inclús el nom de l'editorial que ara l'heu posat en majúscules i sense accent i al Moodle 1.9 el teníeu amb accent i només la primera "e" en majúcules.

Fins ara,
Mònica