Nova contrasenya moodle

Nova contrasenya moodle

per David Rodriguez Lema -
Nombre de respostes: 9
Bon dia, el meu nom és David Rodríguez, sóc el coordinador d'informàtica de l'escola Pompeu Fabra de Lloret de ma. Necessito una nova contrasenya per poder fer la migració del moodle. Ja que no puc accedir. Gràcies.
En resposta a David Rodriguez Lema

Re: Nova contrasenya moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola David!

Les dades d'accés del vostre espai Moodle 2 es van enviar a la bústia del centre ja que, de moment, no teniu donat d'alta cap gestor al portal de gestió de serveis d'Àgora. 

La nostra recomanació és que reviseu les instruccions de la PMF on s'explica què són els gestors de centre i en designeu un/a. Un cop fet això, accediu al portal de gestió dels serveis d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal) amb les dades del gestor/a que el centre hagi designat i feu una sol·licitud per restaurar la contrasenya de l'usuari/ària admin perquè us puguem reenviar les dades d'accés al Moodle 2 a la bústia de la persona gestora. Per motius de seguretat només podem fer arribar aquesta informació a les persones que cada centre ha donat d'alta com a gestores des del portal de gestió d'Àgora.

Per descomptat, si durant el procés tens qualsevol dubte ja ens diràs.

Una abraçada,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Nova contrasenya moodle

per David Rodriguez Lema -
Ok Sara, ja he visitat tota la informació que m'has donat i tenim un problema al centre.
Jo, com a coordinador d'informàtica vull ser el gestor de centre..problema. Quan introdueixo les meves dades no em surt l'apartat "EL meu Ágora", dedueixo que a l'escola hi ha registrat un altre "gestor de centre", he preguntat a l'equip directiu i cap d'ells en sap res.
Aleshores no sé com donar-me d'alta com a gestor de centre i poder gestionar tots aquests canvis. Gràcies.
En resposta a David Rodriguez Lema

Re: Nova contrasenya moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola David,
actualment el centre no té cap gestor assignat, aquest primer pas per designar-te a tu l'ha de fer el centre amb el seu usuari.

Per fer-ho podeu seguir les instruccions que trobareu a les PMF següents:

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nova contrasenya moodle

per David Rodriguez Lema -
Hola Sara, anem a veure.
Això de la migració ja m'està sobrepasant. M'he registrat com a gestor del centre, he seguit els pasos indicats, he tornat a demanar una NOVA CONTRASENYA, i resulta que m'envien la mateixa. Aquesta mateixa que al mes de Juny no em funcionava, lógicament ara tampoc. No puc entrar amb aquesta contrasenya al nou moodle, no sé el motiu, però no ho puc fer, per això vaig demanar ajuda. I tot l'estiu fent pasos per estar allà mateix. Em sembla que plegaré.
En resposta a David Rodriguez Lema

Re: Nova contrasenya moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola David,
podries tornar a provar amb les mateixes dades que us vam reenviar?

Ara hauríeu de poder entrar sense problemes.

Ja ens ho confirmareu.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nova contrasenya moodle

per David Rodriguez Lema -
En resposta a David Rodriguez Lema

Re: Nova contrasenya moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nova contrasenya moodle

per David Rodriguez Lema -
Aix perdona Mònica. jeje
Aprofito ara que estic migrant tots els cursos per preguntar si la plana inicial (portada) que tenia al moodle 1.9 és pot migrar?
He fet una còpia de seguretat i l'he intentat restaurar al nou moodle però no em deixa. Hi ha alguna possibilitat?
Gràcies Mònica.
En resposta a David Rodriguez Lema

Re: Nova contrasenya moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola David,
la pàgina principal del Moodle no es pot restaurar. Haureu d'anar traspassant manualment les informacions que vulgueu mantenir al Moodle 2.

Fins ara,
Mònica