Ins Badalona VII: dmlreadexception

Ins Badalona VII: dmlreadexception

per Jorge González -
Nombre de respostes: 3
Hola a tot@s.

Tinc un problema amb un curs migrat del moodle 1.9 al 2 i allotjat a l'àgora.
Quan intento entrar em diu que "S'ha produit un error en llegir la base de dades".
Quan clico a Més informació m'envia a la pàgina de suport de moodle error/moodle/dmlreadexception que està buida.
És un curs amb molts recursos que ja va donar problemes en les últimes còpies de seguretat en moodle 1.9 i també en el procés de migració del 1.9 al 2.4.

Moltes gràcies 

Jorge González
Institut Badalona VII
En resposta a Jorge González

Re: Ins Badalona VII: dmlreadexception

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jorge,
necessitaríem l'enllaç al curs del Moodle 1.9 des d'on s'ha importat aquest curs per poder fer alguna prova, ara mateix, com tu dius el curs no està funcionant bé i des del mateix Moodle 2 no es pot arreglar.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ins Badalona VII: dmlreadexception

per Jorge González -
Hola Mònica,

aquest és l'enllaç al curs de moodle 1.9:  http://agora.xtec.cat/iesb7/antic/course/view.php?id=141

Moltes gràcies

Jorge González
En resposta a Jorge González

Re: Ins Badalona VII: dmlreadexception

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jorge,
pel que hem pogut esbrinar el problema del curs rau en algun dels recursos que hi ha, en són tants que no podem esbrinar quin és en concret. Podeu mirar d'anar fent còpies manuals amb pocs recursos cada vegada per intentar saber quin és el que està fent que no funcioni. I a partir d'aquí fer la restauració manual sense aquests o aquests recursos.

Fins ara,
Mònica