Error al crear o obrir qüestionaris a Moodle 2

Error al crear o obrir qüestionaris a Moodle 2

per Josep M. Iglesias Panés -
Nombre de respostes: 4
Hola companys, sóc el ccordinador informàtic del INS Seròs.
Tinc problemes al crear qüestionaris amb moodle 2. Un cop creat el qüestionari en intentar obrir-lo em surt el següent missatge:
Error detectat. cal que l'arregli un programador: This question is of a type that is not installed on your system. No processing is possible.
També em passa en alguns qüestionaris dins de cursos exportats de Moodle 1.9

Gràcies pel vostre interès.

Josep M. Iglesias
En resposta a Josep M. Iglesias Panés

Re: Error al crear o obrir qüestionaris a Moodle 2

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Josep M.!

Ens podeu indicar l'URL d'algun dels qüestionaris on us heu trobat aquesta incidència? També ens aniria bé que ens digueu si es tracta d'un problema genèric o bé només es dóna quan el qüestionari té un tipus de pregunta concret. Per últim, ens podeu confirmar si als qüestionaris del Moodle 1.9 utilitzàveu Wiris Quizzes? Cal tenir en compte que, de moment, al Moodle 2 encara no s'ha instal·lat.

Una abraçada,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Error al crear o obrir qüestionaris a Moodle 2

per Josep M. Iglesias Panés -
Hola Sara,

Em sembla que el problema està en algun tipus de pregunta en concret, afegida del banc de preguntes creades amb Moodle 1.9.
Intentaré esbrinar quina és la que dóna els problemes en concret. No és problema de Wiris, ja que no l'hem utilitzat en lloc.
Moltes gràcies pel teu interès i rapidesa.
Un altra abraçada
Josep M.
En resposta a Josep M. Iglesias Panés

Re: Error al crear o obrir qüestionaris a Moodle 2

per Josep M. Iglesias Panés -
Hola Sara, torno a ser el pesat del Josep M.

Problema resolt. Una de les preguntes de completar un text en lloc de codi tenia això tant estrany de sota:

Completa el text de sota:

Els homes del paleolític també tallaven amb {#1}, {#2} o {#3} figuretes com les d'aquestes imatges. La venus representa una dona signe de la {#4}. El bastó fet d'os està gravat amb un {#5} i altres signes referents a la caça.

La veritat és que no se pas pqe quin motiu (tampoc em preocupa Massa).

Una abraçada (la 3ª), més abraçades que el els teletubbies.

En resposta a Josep M. Iglesias Panés

Re: Error al crear o obrir qüestionaris a Moodle 2

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Josep M.!

Gràcies pel teu missatge! Ens alegra molt saber que has donat amb l'origen del problema i l'has pogut resoldre! Somrient Què bé! Somrient

Una altra abraçada més per no perdre les bones costums Llengua fora
Sara