Usuaris brossa

Usuaris brossa

per Natalia Arques Carbonell -
Nombre de respostes: 4
A nosaltres ens anava bé l'autentificació mitjançant correu electrònic, però amb aquest nou moodle, cada dia hi tenim uns 10 usuaris brossa nous.

Suposo que hauria d'habilitar això de l'element reCAPTCHA, i al mateix moodle diu "Cal instal·lar l'extensió de PHP cURL ."

Algú sap d'on es baixa això?
En resposta a Natalia Arques Carbonell

Re: Usuaris brossa

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Natalia!

En principi hem revisat el vostre espai Moodle (http://agora.educat1x1.cat/iesllagostera/moodle) i tot sembla correcte ja que el reCAPTCHA ve configurat per defecte a tots els espais d'Àgora per evitar precisament aquest problema. Us adjuntem una captura de pantalla del que ens apareix quan qualsevol usuari/ària intenta donar-se d'alta. Com veureu, es mostra correctament l'apartat de reCAPTCHA. 

Per altra banda, ens aniria bé que ens digueu on us apareix l'error que comenteu de "Cal instal·lar l'extensió de PHP cURL", perquè l'arquitectura d'Àgora és complexa i potser algun dels nodes que la formen no està configurat correctament.

Quedem a l'espera de la teva resposta per intentar solucionar aquesta incidència.

Una abraçada,
Sara
Fitxer adjunt agora_recaptcha.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Usuaris brossa

per Natalia Arques Carbonell -
Remenant deuria activar-ho, perquè vaig estar fent proves i això del CAPTCHA no sortia....

Això de "Cal instal·lar l'extensió de PHP cURL" ho vaig llegir en algun manual de per aquí, que deia que per activar això del CAPTCHA s'havia d'instal.lar això altre. 

Res, solucionat. Avui ja no hi ha usuaris brossa.

Gràcies!
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Usuaris brossa

per Natalia Arques Carbonell -
Remenant deuria activar-ho, perquè vaig estar fent proves i això del CAPTCHA no sortia....

Això de "Cal instal·lar l'extensió de PHP cURL" ho vaig llegir en algun manual de per aquí, que deia que per activar això del CAPTCHA s'havia d'instal.lar això altre. 

Res, solucionat. Avui ja no hi ha usuaris brossa.

Gràcies!