Notificacions de sol·licituds de cursos

Notificacions de sol·licituds de cursos

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Nombre de respostes: 4
Hola,

He anat a moodle.org i no he sabut trobar la resposta així que vinc aquí.

He activat la sol·licitud de cursos per tal que el professorat pugui demanar els cursos que necessitin. He comprovat que les sol·licituds arriben a la secció "Cursos pendents d'aprovació" (http://agora.educat1x1.cat/ies-vidreres/moodle/course/pending.php?)
El que no he trobat és si hi ha alguna manera que arribi un missatge de correu electrònic que avisi d'aquesta sol·licitud, o un bloc que mostri l'avís que hi ha noves sol·licituds. L'única manera és anar de tant en tant a visitar la secció de cursos pendents d'aprovació? Se m'escapa alguna cosa?

Mixt

Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Notificacions de sol·licituds de cursos

per Raül Fernández -
Si no recordo malament, s'autoenvia un mail als admins del moodle (crec que hi ha un paràmetre per contolar a quin dels admins rep aquest tipus de correus)

En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Notificacions de sol·licituds de cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Irene,
estem mirant a què pot ser degut el problema, en quan tinguem més dades t'ho farem saber.

De moment, el que hem pogut veure és que si la persona que ha de rebre la notificació per correu electrònic és un gestor/a i no l'administrador/a l'enviament del correu sembla que funciona. Ho pots provar i ens ho confirmes?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Notificacions de sol·licituds de cursos

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Sí!!! M'he posat com a gestora i m'arriben les notificacions de petició de curs amb un enllaç directe a la pàgina de sol·licituds pendents Somrient