Error al entrar les credencials dels llibres digitals

Error al entrar les credencials dels llibres digitals

per JORDI ALSINA KIRCHNER -
Nombre de respostes: 3
Hola,
La incorporació de les credencials dels llibres digitals tant en bloc com manualment aparentment funciona correctament i des de Admin es poden veure els llibres digitals correctament, però a l'entrar a Agora com a usuari (que té credencials) surt el missatge: "S'ha produït un error en escriure a la base de dades" i no permet entrar. Si esborro les credencials del usuari puc tornar a entrar normalment.
Gràcies
En resposta a JORDI ALSINA KIRCHNER

Re: Error al entrar les credencials dels llibres digitals

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jordi,
pel que hem pogut veure al vostre Moodle la connexió amb l'editorial funciona correctament.

Per altra banda només teniu 18 usuaris amb credencials, heu provat amb un d'aquests 18? ens podríeu facilitar algun nom d'usuari/ària que tingui problemes per fer més proves? i unap regunta més, la prova la feu directament amb aquest usuari/ària o bé la feu com a administrador/a entrant com a ell/ella?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al entrar les credencials dels llibres digitals

per JORDI ALSINA KIRCHNER -
Hola Mònica,
Jo mateix ara tinc una credencial, quan entro directament com usuari (jalsina) em dóna l'error i no em deixa entrar. Si esborro la credencial i provo d'entrar directament com usuari (jalsina) no em dóna l'error i puc entrar.
Gràcies

Jordi

En resposta a JORDI ALSINA KIRCHNER

Re: Error al entrar les credencials dels llibres digitals

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Jordi!

Ja hem pogut solucionar el problema i, per tant, si proves d'entrar amb l'usuari jalsina ja no t'hauria d'aparèixer l'error de base de dades que comentaves. Per resoldre la incidència el que hem fet ha estat accedir a l'apartat de Administració del lloc | Notificacions que hi ha al bloc de Configuració per actualitzar i configurar correctament els paràmetres del mòdul del Marsupial. 

Si ho proveu i no us funcionés i/o detecteu qualsevol altra incidència ja ens direu. Per cert, recordeu que és convenient que ens faciliteu el URL del vostre espai Moodle (en el vostre cas http://agora.educat1x1.cat/iesjoanmiro-lh/moodle2/) per no haver-lo de buscar i assegurar-nos que l'espai que revisem és el correcte Somrient

Una abraçada,
Sara