gestió dels fitxers

gestió dels fitxers

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 3
Sóc l'administrador del lloc. Com puc gestionar els fitxers del lloc? 
Gràcies
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: gestió dels fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Agustí,
la gestió de fitxers és un dels canvis més importants al Moodle 2, ara ja no s'accedeix a fitxers del lloc o fitxers del curs si no que quan és necessari penjar un fitxer per un fòrum, activitat o recurs es fa directament des del selector de fitxers.

Pots trobar més informació sobre la gestió de fitxers i repositoris a l'apartat 1 del bloc 2 del curs sobre la migració.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: gestió dels fitxers

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Sí això ja ho hem provat i sembla ser que de moment ens en sortim. Però la meva pregunta anava pel fet que abans jo podia veure tot el havia des d0una opció específica però ara no ho sé fer, necessito crear una recurs o activitat i en el moment de cargar un fitxer aleshores entro. M'interessaria saber com ho organitzar i com ho puc gestionar.
Graàcies
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: gestió dels fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Agustí,
com et deia la gestió de fitxers és un dels canvis més importants al Moodle 2 i no es poden gestionar com abans, per tant, no pots entrar i organitzar les carpetes tal i com ho feies abans.

El que sí que podries fer és el que s'explica en aquest fil de debat, potser seria una forma de gestionar-ho: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=33965

Fins ara,
Mònica