Cursos que no deixa restaurar

Cursos que no deixa restaurar

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Nombre de respostes: 7
Hola!
Puc restaurar tots els cursos sense cap problema però n'hi ha tres que no hi ha forma:

http://agora.xtec.cat/iescanplanas/moodle/course/view.php?id=501

http://agora.xtec.cat/iescanplanas/moodle/course/view.php?id=2361

He llegit que JClics...poden donar problemes però he restaurat d'altres que tenen el mateix tipus d'activitats i ho he pogut fer sense cap mena d'error.

Què puc fer?

He estat remenant pels fòrums i no he trobat resposta. Si em podeu donar un cop de mà, agraidíssima!

Fins aviat!
En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Cursos que no deixa restaurar

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Isabel,
en el teu cas el problema no són els JClic.

En el primer curs hem pogut confirmar que fent una còpia manual al Moodle 1.9 i restaurant-la al Moodle 2 funciona correctament. T'hem deixat aquesta còpia dins de la carpeta backup dels fitxers del curs (newbackup-ma4a-20130703-0910.zip).

En el segon curs, el problema eren els Hot Potatoes. Si et fixes, dins el Moodle 1.9 la majoria d'ells no funcionen. Hem fet també una còpia de seguretat sense aquests recursos Hot Potatoes i també ha funcionat correctament. Trobabràs aquesta còpia per restaurar-la dins la carpeta backup dels fitxers del curs (newbackup-mat1-20130703-1316.zip).

Dius que tens tres cursos, el tercer no l'has dit. Prova a mirar que tots els recursos del curs funcionen correctament i fes una còpia de seguretat manual i prova a restaurar-la tal i com hem fet amb els altres dos cursos.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Cursos que no deixa restaurar

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Mònica, aquí estic liada en plena baralla...

Matemàtiques 1: he buscat en els fitxers que em dius i no trobo la numeració. He fet jo una còpia de seguretat i he intentat restaurar manual. També he intentat agafar algunes de les còpies que he trobat en els fitxers i tampoc....

Bio i Geo 4:
. no trobo el backup que em dius. No em quadra la numeració. He fet una altra còpia de segureta (l'editora dels curs ha esborrat els hotpotatoes) he intentat restaurar-la manualment i em surt:

Pot ser que el fitxer penjat excedeixi la directiva max_post_size de php.ini.


No hem deixa carregar-los ara per estar sobrecarregada? Al vespre millor?

Eren dos cursos i no tres. Disculpa!!

Mil gràcies pel teu ajud. Sento atabalar-te però és que els dos cursos aquests estan donant molta guerra.

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Cursos que no deixa restaurar

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Isabel,
els fitxers són els de còpia de seguretat que hi ha a les respectives carpetes backup dels cursos i que comencen per "new". Et torno a passar els noms per si en el copia i enganxa es va perdre.

newbackup-bigeo4-20130703-1345.zip
newbackup-mat1-20130703-1316.zip

Aquests fitxers de còpia de seguretat no els podeu pujar directament al Moodle 2 ja que fan més de 10MB.

Ho heu de fer a través del portal d'Àgora, anant a Gestió de fitxers. Ho trobareu tot explicat al document següent a partir de la diapositiva número 6: Traspàs de cursos.

Fins ara,
Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Cursos que no deixa restaurar

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Hola Mònica, de nou jo.
Tinc un problema, el meu company gestor 1 del centre m'ha fet gestor per tal de poder pujar els cursos (jo m'encarrego de tota aquesta tasca) però tot i que introdueixo el meu usuari i la contrasenya que ell m'ha dit no hi ha forma. Em surt això....
Què puc fer???


En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Cursos que no deixa restaurar

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Isabel,
la imatge sembla que no s'ha adjuntat bé perquè no l'he pogut veure.

Pel que he vist tens pendent d'acceptar l'encàrrec, per fer-ho has d'entar amb el teu usuari/ària xtec al portal d'Àgora (http://agora.xtec.catL/portal).

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Cursos que no deixa restaurar

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou Isabel,
he fet un error a l'adreça del portal, la correcta és http://agora.xtec.cat/portal.

Fins ara,
Mònica