problemes amb la cohort

problemes amb la cohort

per Elvira Fonoll Regal -
Nombre de respostes: 3
Hola , després de molts intents al final he aconseguit carregar ells professors i ficar-los dins una cohort que he creat que es diu professorat , he provat i resulta que em diu que no tenen permisos ...m'imagino que hi passos que em dec haver saltat però ara mateix estic bloquejada el moodle és el de Ferran tallada, gràcies !
En resposta a Elvira Fonoll Regal

Re: problemes amb la cohort

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Elvira,
quan afegeixes usuaris al Moodle mitjançant una cohort aquests queden com a usuaris del Moodle, no són ni professorat ni alumnat (no tene cap rol). És en el moment que fas la inscripició d'usuaris als cursos, ja sigui de forma manual o mitjançant la cohort creada, que li assignes un rol a aquests usuaris. Un mateix usuari pot tenir rol estudiant a un curs i rol professorat a un altre curs.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes amb la cohort

per Elvira Fonoll Regal -
gràcies, entenc que he d'assignar rols a cada curs, o sigui que quan vagi traspassant els cursos del moodle 1.9 al nou aleshores els inscric, és això oi?
En resposta a Elvira Fonoll Regal

Re: problemes amb la cohort

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Elvira,
és exactament això, quan restauris un curs has d'inscriure el professor-editor d'aquest curs. Un cop fet això, ell ja podrà inscriure l'alumnat i gestionar-lo.

Fins ara,
Mònica