Error en la restauració de cursos a moodle 2

Error en la restauració de cursos a moodle 2

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Nombre de respostes: 6
Hola,

Estic fent proves de restauració de cursos de m1.9 a m2 abans de passar la informació a la resta de profes del centre per tal que passin els seus cursos.

El problema és que els dos darrers cursos que he intentat importar m'han donat error. Sembla que la restauració funcioni però en donar "Continuar" no acaba d'anar bé. Avui ho he provat amb el rol creadora de cursos i l'error ha estat el següent:

--------------------------
S'ha creat el curs
Convertint des del Moodle 1.9
error/No s'ha pogut importar el curs
error/required_not_stashed_data
-------------------------

El curs que intento restaurar és aquest: http://agora.educat1x1.cat/ies-vidreres/moodle/course/view.php?id=4161

I el que em va donar error abans aquest altre: http://agora.educat1x1.cat/ies-vidreres/moodle/course/view.php?id=1201

De fet, de les cinc proves que he fet me n'han funcionat 3, però un dels cursos era buit, en format social Mixt

Hem de tenir alguna precaució especial a l'hora d'importar els cursos? Cal eliminar algun recurs / activitat concret, o buidar de participants, o eliminar grups?

Irene

PS: He eliminat els cursos a mig restaurar per tal que no interfereixin en restauracions futures.


En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Error en la restauració de cursos a moodle 2

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -
Hola Irene,

jo també he fet alguna actualització del 1.9 a la 2.x i la majoria de cursos m'han passat be excepte un parell, que tenien Quaderns virtuals i jclics.

Elq ue he fet es desactivar els quaderns virtuals i si tot i així em donaven problemes he tret també els jclic.

No se si això et pot ajudar.

Molta sort!

Josep M Sardà
Treballant amb Linkat
IES ramon Turró i Darder
Malgrat de Mar


En resposta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Error en la restauració de cursos a moodle 2

per Ana Rodet Iraola -
Jo no aconsegueixo passar els cursos.

N'he passat un però n'he provat 3 i no he pogut passar-los.

Ana Rodet Iraola
Institut 4cantons
En resposta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: Error en la restauració de cursos a moodle 2

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Moltes gràcies a tothom.
Ara provaré de passar la còpia de manera manual, a veure si funciona. I si funciona suposo que aquesta ha de ser la instrucció del pla B per a la resta de profes de l'institut. La idea és que cadascú es passi els seus cursos però si hi ha gaire problemes no sé si funcionarà...
Ramon, si desactivant QV i jclic et funciona ens ho dius, serà útil saber-ho.

Irene

En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Error en la restauració de cursos a moodle 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Irene,
sí efectivament aquest és el pla B. Si amb l'eina d'importació no us restaura correctament el curs ho heu de provar de forma manual. En cas que no funcioni ens passeu les dades del curs del Moodle 1.9 i ens ho mirem per poder trobar una solució.

Fins ara,
Mònica
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Error en la restauració de cursos a moodle 2

per Raül Fernández -
Irene, et recordo que és impossible restaurar les dades d'usuari del 1.9 al 2, de manera que ni grups, ni usuaris ni res, de fet, com més neta facis la còpia de seguretat, millor.
Justament per això el fòrum social surt buit. Complicitat
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Error en la restauració de cursos a moodle 2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Irene,
em provat amb el primer dels cursos que dius, efectivament la restauració amb l'eina d'importació falla però si fas la còpia manual, la mous al Moodle 2 a través del Portal d'Àgora i la restaures de la forma tradicional funciona correctament. Trobaràs el curs restaurat dins al categoria Miscel·lania.

Intenta fer la prova de restaurar l'altre curs que dius d'aquesta forma a veure si et funciona i si no ens ho dius i ens ho mirem.

Trobaràs un document explicant el pas a pas a l'enllaç següent: https://docs.google.com/presentation/d/113zC4jf3X_gEOfBt1YIDTvMrbBUQNiSaKd6RyDFcNGs/pub?start=false&loop=false&delayms=3000#slide=id.p

Fins ara,
Mònica