Problema en restaurar el curs

Problema en restaurar el curs

per EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO -
Nombre de respostes: 7
Hola,

He restaurat tots els cursos del nostre lloc Moodle i només aquest ens ha donat problemes. No sé si té relació amb el pes del mateix.

http://agora.xtec.cat/ceipferranagullo/moodle/course/view.php?id=161

Em podeu fer un cop de mà.

Moltes gràcies, Emilia
En resposta a EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO

Re: Problema en restaurar el curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Emilia!
deu haver estat un problema puntual perquè acabo de fer la prova i s'ha restaurat correctament. Fes una ullada a veure si hi ha cap error i si és així ens tornes a avisar.

Una abraçada!
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema en restaurar el curs

per EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO -
Hola Mònica,

Quina il·lusió m'ha fet que fossis tu qui contestés aquest dubte!!!

Ho he tornat a intentar i em surt aquest missatge:


Pot ser que el fitxer penjat excedeixi la directiva max_post_size de php.ini.


A veure si em podeu ajudar.

Una forta abraçada per a tu i tot l'equip del JClic.

Fins aviat, Emilia.
En resposta a EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO

Re: Problema en restaurar el curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Emilia,
a mi també m'ha fet il·lusió llegir-te Gran somriure!

El curs ja està restaurat, quan he fet la prova aquest matí i m'ha funcionat ja no l'he esborrat. El trobaràs a la mateixa categoria que el teníeu al Moodle 1.9 Complicitat

Aquest missatge és possible que et surti perquè intentes restaurar-lo mitjançant la còpia de seguretat en comptes de l'eina d'importació, en aquest cas el problema sí que és la mida. A Àgora no es poden pujar fitxers més grans de 10MB, en cas que tingueu la necessitat de pujar un fitxer de mida més gran en una altra ocasió ho heu de fer a través del Portal d'Àgora. Ho trobaràs tot explicat a la PMF Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

Una abraçada també per tu!!!
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema en restaurar el curs

per EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO -
Hola Mònica,

Per alguna raó que no conec, quan jo havia mirat el curs no hi era. Avui l'he restaurat mitjançant l'eina d'importació, em comptes de la còpia de seguretat, tal i com m'has indicat i ha FUNCIONAT PERFECTAMENT !!!

Ara tinc un altre dubte sobre aquest tema. Al principi, vaig intentar la restauració d'aquesta manera per altres cursos i no em sortia, per això, vaig canviar a l'opció de les còpies de seguretat. Ara, ja tinc tots els cursos restaurats, però em sembla que hi ha penjats en algun lloc els cursos que vaig restaurar mitjançant l'eina d'importació. Com els puc trobar, per tal d'eliminar-los ???

Moltes gràcies, Emilia
En resposta a EMILIA MA. ALCARAZ DELGADO

Re: Problema en restaurar el curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Emilia,
pots gestionar els cursos des del bloc de Configuració anant a Administració del lloc | Cursos | Afegeix/edita cursos, pel que he vist només hi ha un de repetit.

Fins ara,
Mònica