Designar un gestor d'agora

Designar un gestor d'agora

per Eduard Romo Asenjo -
Nombre de respostes: 11
Em dic Eduard Romo, soc l'administrador del moodle i l’ intranet del meu centre IES Lluïsa Cura (a8042573). Me he donat d'alta com a administrador del meu agora amb el correu eromo@xtec.cat, i em diu que l'usuari (eromo@xtec.cat) ha d'acceptar l'encàrrec però no m'arriba cap correu a eromo@xtec.cat ni tampoc al correu del centre.

Necessito posar-me en contacte o que enviïn aquest correu a l'administrador d'agora perquè no puc demanar ampliació d'espai, ni como a usuari del centre a8042573 (al demanar ampliació dona un error a la linia línia 1304 No s'ha indicat ni l'Id ni el codi del client, i estic conectat como a a8042573) i com a eromo@xtec.cat falta aceptar l'encarrec d'aquest usuari i no veig El Meu Agora per demanar ampliació.

Ja estem al voltant del 85% i va cap amunt. Ja he buidat el meu Moodle fen copies de seguretat i esborrant cursos.

Gràcies
eduard
En resposta a Eduard Romo Asenjo

Re: Designar un gestor d'agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Eduard!

Per activar un gestor/a s'ha d'indicar només el nom d'usuari/ària XTEC de la persona gestora (sense @xtec.cat). En canvi, en el vostre cas, com podeu veure a la captura de pantalla adjunta, ho heu posat tot (eromo@xtec.cat). 

Per tant, per poder demanar aquesta ampliació hauríeu de:
  • Accedir al portal amb el codi XTEC del centre i eliminar la sol·licitud del gestor actual (fent clic sobre la paperera que apareix a la mateixa fila que eromo@xtec.cat).
  • Tornar a crear la sol·licitud però indicant només eromo al camp "Nom d'usuari/ària XTEC del gestor/a".
Una abraçada i fins ara!
Sara
Fitxer adjunt gestor_inslluisacura.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Designar un gestor d'agora

per Eduard Romo Asenjo -

Hola Sara,

Ja he fet el que m'has dit. Me he donat d'alta como a usuari eromo i ara suposo que me han d'enviar un correu per validar. Es a dir acceptar l’encàrrec.

Gràcies
Eduard

En resposta a Eduard Romo Asenjo

Re: Designar un gestor d'agora

per ANTONI GINARD LLADO -
      Hola Eduard,

No s'envia cap missatge de correu electrònic. Has d'entrar a http://agora.xtec.cat/portal amb el nom d'usuari eromo i la teva contrasenya XTEC, introduir la paraula de verificació en el formulari que et sortirà i clicar a acceptar l'encàrrec.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Designar un gestor d'agora

per Eduard Romo Asenjo -

Hola Toni,

El que volia dir es que aquest codi o paraula de verificació la enviaran al correu de l'escola, en el meu cas a a8042573@xtec.cat i estic a l'espera. Com que vaig fer el canvi a la tarda, suposo que aquest codi l'enviaran aquest matí dia 25.

M'agrada aquest fòrum perquè contesteu ràpid i a mes a mes amb la solució. Feia 3 setmanes que no trobava solució per ampliar l'espai de disc en el Moodle i Sara i tu m’heu donat les pistes. Sara ha sigut clau, ja que havia donat d’alta l’usuari eromo@xtec.cat i no pot ser, ha de ser eromo.

Gràcies

Eduard
En resposta a Eduard Romo Asenjo

Re: Designar un gestor d'agora

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Eduard,
la clau la posa la persona que t'ha designat com a gestor quan entra amb el codi de centre i és ell/ella qui t'ha de dir aquesta clau, aquí tens la imatge on es veu en quin moment es posa la clau:

clau gestor

Un cop sàpigues la clau, com deia el Toni, has d'entrar amb el teu usuari xtec i posar-la.

Si vols també pots fer una ullada a la PMF Com es designen els gestors de centre?

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Designar un gestor d'agora

per Eduard Romo Asenjo -

Gràcies Mónica, havia entès el que me havia dit Sara i estic a l'espera de la paraula clau.

Moltes gràcies per tot
Eduard

En resposta a Eduard Romo Asenjo

Re: Designar un gestor d'agora

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou Eduard,
tal i com et deia el Toni i també jo al missatge anterior, no rebràs cap missatge de correu electrònic amb aquesta paraula clau perquè és qui et designa com a gestor qui l'ha triada (el director del centre, per exemple).

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Designar un gestor d'agora

per Eduard Romo Asenjo -

Mònica,

Esta clar que el que rep el correu amb la paraula clau es el centre, en el meu cas es a8042573@xtec.cat i jo desprès amb el meu usuari creat eromo, he de validar quan tingui la paraula clau.

Ho he entès tot des de el principi amb el que em va di la Sara

Moltes gràcies per tot
Eduard

En resposta a Eduard Romo Asenjo

Re: Designar un gestor d'agora

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Eduard,
ni tu ni el centre rebreu per correu electrònic aquesta paraula clau perquè, sou vosaltres mateixos els que l'heu triada en el moment de fer l'alta del teu usuari eromo com a gestor.

En el cas que tu hagis entrat amb l'usuari del centre hauràs estat tu qui ha escrit aquesta paraula clau i per tant ja l'has de saber.

Ara has d'entrar amb el teu usuari XTEC eromo i escriure aquesta paraula clau que vas/vau decidir ahir quan vau designar el gestor.

Fins ara,
Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Designar un gestor d'agora

per Eduard Romo Asenjo -

Mònica,

JA va bé, ja soc el gestor d'Agora.

Moltes gràcies per tot. Sense el Fòrum no se que como m'hauria sortir

Gràcies
Eduard