Correu d'alumnes

Correu d'alumnes

per Lourdes Molins Braviz -
Nombre de respostes: 3
Bona tarda, a l'escola hem començat a utilitzar el Moodle.
Quan introdueixo els alumnes em demana el seu correu, el problema és que n'hi ha que no en tenen, com que no em deixava donar-los d'alta he inventat els correus.rialla
Hi ha alguna manera de donar d'alta que no requereixi el correu? Nosaltres no el necessitem.
Salutacions
Lourdes
En resposta a Lourdes Molins Braviz

Re: Correu d'alumnes

per Eduard Romo Asenjo -
Hola,
El que faig cada any es crear tots els usuaris amb un fitxer .txt i es un moment. Nosaltres tenim al voltant de 450 usuaris de Moodle i crec que es lo millor. En Aquest fitxer està cada registre en una fila i necessariament un dada es el correu. Jo sempre poso as1ci12@gmail.com (que es inventat i asici12 es l'usuari).

Et paso tres registres d'aquest fitxer que jo utilitzo per crear els usuaris de Moodle.crea els usuaris as2agv01, as2agv02, as2agv03 amb la contrasenya 123
Els alumnes el que fan es un cop entrant omplen la fitxa de forma correcta: Posen la contrasenya bona, ja que 123 es pública, i si volen el correu correcte. Els seus cognoms, etc. A la fitxa on posa Cognoms jo els hi dic que posin cognom1, cognom2, nom
I on posen Nom a la fitxa han de deixar el nom as2agv01, etc perquè eixís estan millor localitzats per tu.

FITXER CREACIO_ALUMNES_MOODLE.TXT

username,password,firstname,lastname,email
as2agv01,123,as2agv01,Cognoms,as2agv01@gmail.com
as2agv02,123,as2agv02,Cognoms,as2agv02@gmail.com
as2agv03,123,as2agv03,Cognoms,as2agv03@gmail.com

Això crea els usuaris as2agv01, as2agv02, as2agv03 amb la contrasenya 123
Els alumnes el que fan es un cop entrant omplen la fitxa de forma correcta: Posen la contrasenya bona, ja que 123 es pública, i si volen el correu correcte. Els seus cognoms, etc. A la fitxa on posa Cognoms jo els hi dic que posin cognom1, cognom2, nom


I on posen Nom a la fitxa han de deixar el nom as2agv01, etc perquè eixís estan millor localitzats per tu.

Eduard


En resposta a Lourdes Molins Braviz

Re: Correu d'alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Lourdes,
per donar d'alta els alumnes és necessari el correu però com tu dius, te'l pots inventar i triar l'opció "Aquesta adreça de correu està inhabilitada" per no tenir problemes. T'adjunto una captura de pantalla perquè ho puguis veure.

Les adreces inventades és convenient que no siguin amb dominis reals, tipus terra.es, gmail.com o hotmail.com ja que això pot produir força problemes.

Avui mateix teníem previst publicar una pregunta freqüent sobre aquest tema amb informació ben detallada, quan estigui disponible t'aviso en aquest mateix fòrum.

Fins ara,
Mònica
Fitxer adjunt correu1.png