No es pot accedir als continguts remots de 2n d'ESO

No es pot accedir als continguts remots de 2n d'ESO

per Erika Ferrate Curto -
Nombre de respostes: 5
Bon dia,
Fa dues setmanes que m'estic barallant amb l'editorial (EDEBÉ) perquè ni l'alumnat ni el professorat, podem accedir als continguts remots (llibres digitals) de cap de les matèries de 2n d'ESO. En canvi a la resta de cursos, on tenim la mateixa editorial, no tenim cap problema.
He contrastat personalment que les credencials fossin correctes, i si que ho són. No entenc perquè precisament en aquest curs els alumnes no poden entrar a cap contingut de cap matèria.
Em podeu ajudar?
Moltes gracies
En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: No es pot accedir als continguts remots de 2n d'ESO

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Erika,
Fa uns dies van sorgir problemes similars i hi ha un fil de debat on està explicat com fer les proves necessàries i què fer.

Pel que he pogut mirar jo, hi ha força llibres que no tenen credencials, i d'altres que sí que en tenen però que reporten l'error següent: S'ha produït un problema en intentar connectar: El codi de llicencia no es vàlid.

Com diu a la pregunta freqüent Què cal fer si un usuari/ària no pot accedir a algun dels llibres...? sigui quin sigui el resultat de la prova anterior, la recomanació és que, si alguna persona té problemes per accedir a algun dels llibres, contacteu amb el proveïdor de continguts i li feu arribar la informació obtinguda perquè el més probable és que hi hagi algun problema amb les credencials facilitades.


Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No es pot accedir als continguts remots de 2n d'ESO

per Erika Ferrate Curto -
Ja he parlat amb el proveïdor dels continguts i ells em diuen que això deu ser cosa del Moodle perquè segons ells les llicències són vàlides.
Hem passa el mateix amb l'assignatura de Religió de 1r d'ESO.
TOT PLEGAT ÉS DESESPERANT... 

En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: No es pot accedir als continguts remots de 2n d'ESO

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou,
el llibre de Religió de 1r d'ESO resporta el mateix error: S'ha produït un problema en intentar connectar: El codi de llicencia no es vàlid.

Si fas la mateixa prova amb un dels llibres de Mcmillan el resultat és correcte: Connexió correcta

Mireu de posar-vos de nou en contacte amb l'editorial i els expliqueu la prova i el resultat a veure si us poden donar una solució.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No es pot accedir als continguts remots de 2n d'ESO

per Erika Ferrate Curto -
Moltes gràcies, ja se on està el problema.
Moltes gràcies