Problemes en restaurar un curs

Problemes en restaurar un curs

per Carles Castillo Valero -
Nombre de respostes: 5
Bon dia,

He començat a posar en marxa el moodle del Servei Educatiu on treballo. Em trobo un problema en intentar restaurar els cursos moodle que tenia al servidor phobos.
Em surt el missatge d'error de l'arxiu adjunt.
La URL és:
http://agora.xtec.cat/cda-cansantoi/moodle/
He pujat dos cursos (arxius zip que es poden trobar a "primera plana" ->"Fitxers"); tots dos em donen el mateix error.

Us agrairé si em podeu donar alguna solució.

Gràcies per endavant,

Carles Castillo
Camp d'Aprenentatge Can Santoi
Fitxer adjunt error_restauracio_curs.gif
En resposta a Carles Castillo Valero

Re: Problemes en restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
el problema que tens és que has fet la còpia de seguretat amb l'usuari "admin" inscrit al curs. Tens dues possibles solucions:
  • Treure l'usuari/ària "admin" del curs i tornar a fer la còpia de seguretat per poder-la restaurar sense errors.
  • Restaurar la còpia de seguretat sense dades d'usuari/ària ni grups. Fent-ho d'aquesta forma funciona però perds totes aquestes dades i per tant, les hauries de tornar a crear tu mateix.

A veure si així et funciona i si no ens ho tornes a dir i ens ho mirem.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en restaurar un curs

per Carles Castillo Valero -
Hola Mònica,

Ha funcionat correctament.

El problema és que al fer la restauració del curs importava usuaris que no existeixen a la base de dades del nou moodle allotjat a Àgora.

Moltes gràcies,
Carles
En resposta a Carles Castillo Valero

Re: Problemes en restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Perfecte Carles!

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes en restaurar un curs

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -

Hola Mònica, potser em podràs ajudar a mi. Intento pujar el backup del meu curs de pràctiques del curs passat al moodle de centre a Àgora i no aconsegueixo que pugi perquè té més de 10 megues que és el tope per als fitxers. He intentat mirar de canviar la capacitat màxima als paràmetres generals però no els trobo enlloc.

Potser pregunto una cosa massa evident però la còpia de seguretat hauria de poder pujar-se per poder-la restaurar, no? I sóc conscient que com que era un curs de pràctiques del curs telèmatics no és pas dels backups més grans que hi deu haver - té 27 megues.

Gràcies per l'ajuda!