Dificultats per al primer gestor d'Agora

Dificultats per al primer gestor d'Agora

per Carles Castillo Valero -
Nombre de respostes: 4
Bon dia:

Sóc del CdA Can Santoi (servei educatiu) i hem demanat un espai moodle a Àgora, el qual ja ha estat concedit al nostre centre. El problema és que un cop el centre ja m'ha designat gestor i entro amb el meu usuari personal d'xtec no m'apareix el quadre de diàleg demanant-me la paraula clau de confirmació ni tampoc puc acceptar ni rebutjar. Entro directament a l'espai àgora com a usuari registrat sense més; tampoc tinc la pestanya "el meu àgora".

Moltes gràcies.
En resposta a Carles Castillo Valero

Re: Dificultats per al primer gestor d'Agora

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Carles!

El centre que comentes (CdA Can Santoi - a8903085) no té cap servei actiu a Àgora. Ens podeu indicar el URL del vostre espai Moodle d'Àgora per poder-vos donar un cop de mà?

Una abraçada i gràcies per avançat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Dificultats per al primer gestor d'Agora

per Carles Castillo Valero -
Bon dia

Suposem que l'espai que tenim (o tindrem) disponible a àgora deu ser:
agora.xtec.cat/cda-cansantoi/moodle
Dic "suposem" per que no hi hem pogut entrar a causa que no tenim cap gestor reconegut, segurament.

Les meves dades són:
Carles Castillo
usuari xtec: ccastill

Gràcies
Carles
En resposta a Carles Castillo Valero

Re: Dificultats per al primer gestor d'Agora

per ANTONI GINARD LLADO -
     Hola Carles,

Quan vàreu designar el gestor, vàreu introduir l'adreça de correu electrònic (ccastill@xtec.cat) en lloc del nom d'usuari XTEC (ccastill). Aquest era el motiu pel qual, en entrar com a ccastill no apareixia el bloc a on es demana la paraula de verificació per acceptar l'encàrrec.

Hem canviat l'adreça pel nom d'usuari, així que ara ja hauries de poder acceptar l'encàrrec de ser gestor i sol·licitar l'alta als serveis.


Salutacions,

Toni