Accès al 'Meu Àgora' - pujada fitxers de mes de 10Mb

Accès al 'Meu Àgora' - pujada fitxers de mes de 10Mb

per ANA MARIA MORALES PUIGCERVER -
Nombre de respostes: 4
Hola,

Sóc l'administradora del moodle d' EOI Terrassa i he estat llegint els missatges respecte la pujada de fitxers i he entrat al portal de EOIs on en principi hauria de poder accedir al 'Meu Àgora', però no veig la pestanya per accedir-hi. Només em permet entrar al moodle.

Gràcies per la vostra ajuda.
Anna Morales
En resposta a ANA MARIA MORALES PUIGCERVER

Re: Accès al 'Meu Àgora' - pujada fitxers de mes de 10Mb

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Anna!

El vostre centre encara no té cap gestor/a assignat i, per tant, el primer que heu de fer, tal i com s'explica a la PMF Com es designen els gestors de centre?, és accedir amb l'usuari/ària del centre (no el teu personal) i designar-ne un/a.

Recordeu que l'adreça del portal de gestió de les EOI és http://agora-eoi.xtec.cat/portal (a diferència del portal dels centres que és http://agora.xtec.cat/portal).

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Accès al 'Meu Àgora' - pujada fitxers de mes de 10Mb

per ANA MARIA MORALES PUIGCERVER -
Moltes gràcies Sara. Ha funcionat!

Ara tinc un altre problema. Estic intentant restaurar un backup de un curs de 6 KB d'una professora que ve d'una altra escola. Quan l'intentem restaurar des del 'restaura' del curs de la professora al moodle del nostre centre, al final del procès surt el següent missatge :

'Some problems were detected when checking user data (Trying to restore user 'admin' from backup file will cause conflict)

An error has occurred and the restore could not be completed!'




Ens podeu ajudar si us plau?

Moltes gràcies.
Anna Morales


En resposta a ANA MARIA MORALES PUIGCERVER

Re: Accès al 'Meu Àgora' - pujada fitxers de mes de 10Mb

per ANA MARIA MORALES PUIGCERVER -

Hola Sara,

No cal que em contestis, ja ho hem resolt canviant el rol.

Moltes gràcies i bon cap de setmana.

Anna