Curs no disponible a estudiants desapareix

Curs no disponible a estudiants desapareix

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Nombre de respostes: 5
Hola,

Aquest curs formo part de la comissió TAC de l'Institut de Vidreres i juntament amb un altre professor gestionarem el moodle del centre, que és a Àgora. Hauré de refrescar un munt de coses, així que vindré sovint a consultar 

Com que no he sabut trobat al fòrum cap fil sobre aquest tema, plantejo aquesta consulta, també relacionada amb la desaparició de cursos, com la d'en Josep Maria.
He editat els paràmetres d'un curs i he seleccionat que no estigués disponible per als estudiants, per tal d'ocultar-lo. Resultat? El curs ha desaparegut, ja no hi és i no es veu ni al meu perfil (cursos als quals estic activa) ni al llistat de cursos. En canvi, sí que veig altres cursos ocults a estudiants (ocults des del llistat de cursos).

He provat de crear un nou curs amb el paràmetre "no disponible per als estudiants" i no sóc capaç de trobar-lo enlloc. En canvi, si creo un curs sense ocultar-lo a estudiants cap problema, tot funciona. 

L'únic canvi que hem fet al lloc és passar del tema xtec a xtec2, no sé si això serà la causa...

Alguna idea?

Bé, bona diada i fins dimecres!!!!

Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Curs no disponible a estudiants desapareix

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Irene!

Benvinguda!! Esperarem impacients els vostres missatges! Somrient

Efectivament, tal i com sospites, aquesta incidències que comentes és la mateixa que la d'en Josep Maria. Pel que hem vist, el problema afecta a uns quants centres més.

Estem treballant per solucionar-ho el més aviat possible. Us mantindrem informats!

Una abraçada i bon començament de curs!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Curs no disponible a estudiants desapareix

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Gràcies Sara!

Em dóna molta tranquil·litat que hi esteu al darrere. L'altre administrador sí que podia veure el curs i ja me l'ha obert. Pel que es veu totes les persones amb perfil de Creator/teacher han perdut la capacitat de veure els cursos.

Bon dia Somrient

Irene
En resposta a IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Curs no disponible a estudiants desapareix

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Irene!

Hem donat amb l'origen del problema: els permisos del rol Creador de cursos no són correctes ja que, com veureu a la captura de pantalla adjunta, té denegat el permís per visualitzar les categories amagades. Per tant, us recomanem que reviseu aquest valor per deixar el que venia per defecte (Concedit).

Si després de fer-ho detecteu que els problemes encara persisteixen ja ens avisareu!

Una abraçada i fins aviat!
Sara

Fitxer adjunt categories_cursos_coursecreator.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Curs no disponible a estudiants desapareix

per IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ -
Ostres, Sara, no vaig revisar aquest paràmetre, gràcies. Suposo que sí, que ha de ser això. Una de fàcil per començar Complicitat

Una abraçada!!!

Irene