No tinc accés a "El Meu Àgora"

No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Lourdes Molins Braviz -
Nombre de respostes: 7
Hola,
Voldria donar d'alta el centre ( escola de La Granadella) a la plataforma Moodle, però en accedir amb el nom d'usuari del centre i la contrasenya, em dóna accés, però no apareixen les icones de gestió de l'àgora (serveis, gestors).
Hi surt el següent missatge:
No tens accés a cap servei. Això pot ser degut a un error.
El centre ja té nom propi: esclagranadella
Salutacions
Lourdes
En resposta a Lourdes Molins Braviz

Re: No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Lourdes!

Va haver un problema durant la creació de l'usuari/ària del vostre centre que és el que feia que no poguéssiu demanar l'alta del centre. En principi hauria d'estar resolt. Podeu tornar-ho a provar i confirmar-nos que és així? Si els problemes persisteixen ja ens avisareu per intentar-vos ajudar! Somrient

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Lourdes Molins Braviz -
Hola Sara!
Ara ja funciona, ja puc entrar per crear un gestor.
Però tinc un altre problema: El meu centre pertany a una ZER ( c5007815) i en el seu moment em van posar a mi de gestora i ara el programa em diu que no puc ser gestora de dos llocs, he intentat esborrar-me de la ZER però no em deixa.
Com ho puc fer? Em podries esborrar tu de la ZER? No hi ha cap problema ja que hi tenim dos gestors més.
Gràcies
Lourdes
En resposta a Lourdes Molins Braviz

Re: No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Lourdes!

Tal i com ens has sol·licitat, t'hem esborrat com a gestora del ZER Elaia. Per tant, ara sí que hauries de poder afegir-te com a gestora de l'altre centre. Ja ens ho confirmaràs! Somrient

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Lourdes Molins Braviz -
Hola Sara, 
TOT PERFECTE! rialla

Ja m'he donat d'alta com a gestora i he demanat l'espai Moodle,
Gràcies per l'ajuda.
Fins aviat.
Lourdes 


En resposta a Lourdes Molins Braviz

Re: No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Lourdes!
Què bé! Somrient Quina bona notícia!
Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Silvia Margelí -
Hola. 
Jo estic igual. Anava a passar cursos de la 1.9 al 2.0 però no veig la manera d'accedir al meu agora, com dieu. Em sona que hi havia entrat. I que era gestora a l'iesramoncoll. Potser ha estat amb això de que no podia accedir i m'heu tornat a donar d'alta? 
Merciiii

Silvia
En resposta a Silvia Margelí

Re: No tinc accés a "El Meu Àgora"

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Sílvia!

Per accedir a "El meu Àgora" heu d'entrar amb el vostre usuari/ària de la XTEC al URL http://agora.xtec.cat/portal. En principi, pel que hem vist, tot és correcte i, per tant, us hauria d'aparèixer l'apartat al menú superior.

Ara bé, revisa les preguntes de l'espai de suport a l'experiència del Moodle 2 perquè hi ha una que explica com fer el traspàs directe de cursos del Moodle 1.9 des del Moodle 2 d'Àgora i, com veuràs, en aquest cas, el procés és molt més ràpid ja que es fa tot des del Moodle 2. 

Una abraçada i sort!
Sara