Problemes amb els QV

Problemes amb els QV

per Joaquin Chust Rambla -
Nombre de respostes: 10
Benvolguts companys.
Resulta que els quaderns virtuals no es poden visualitzar. Es cra correctament i quan entres com un participant i cliques damunt de visualitzar-lo no fa res:
El nostre moodle en: http://agora-eoi.xtec.cat/eoiamposta/moodle, he posat un de mostra en: http://agora-eoi.xtec.cat/eoiamposta/moodle/course/view.php?id=81
S'ha d'activar alguna cosa)
Salutacions
Ximo
En resposta a Joaquin Chust Rambla

Re: Problemes amb els QV

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ximo,
he entrat al curs que m'indiques i sí que funciona si entres amb un dels dos usuaris "alumne" que teniu creats i assigants als dos grups que té el curs.
En ser una activitat posada per gurps separats si entres amb un usuari que no està a cap dels grups i li canvies la visualització a "Estudiant" sí que és veritat que no es pot veure el QV.

Prova a inscriure l'usuari que estàs fent servir a un dels grups i comprova si pots veure el QV. Si no et funciona ens ho tornes a dir i mirem si hi ha algun altre problema.

També hauries de posar la puntuació que cal assolir perquè els resultats es guardin al llibre de qualificacions.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els QV

per Joaquin Chust Rambla -
Hola Mònica,
He posat el curs en "sense grups" i també la tasca. Quan canvie el meu rol a "estudiant" per visualitzar-lo i clique damunt de l'enllaç, no s'obri. En canvi com dius si entre al moodle amb un dels usuaris que he creat "alumne" si que es visualitza.
Ximo

En resposta a Joaquin Chust Rambla

Re: Problemes amb els QV

per Carles Grabuleda Teixidor -
Bon dia,
Aprofito el fil per dir que a nosaltres, a l'Institut Ridaura, també ens donen problemes els quaderns virtuals. No hi ha cap problema si enllacem quaderns externs, com els de la biblioteca XTEC, però sí que tenim problemes amb quaderns fets nostres o residents a la carpeta de fitxers del Moodle. Tant si és amb usuari professor, administrador o alumne, només aconseguim que s'obri la pàgina inicial del quadern, però en intentar començar-hi a treballar, en tots els casos, el programa retorna a la pàgina d'inici del Moodle i demana que tornem a entrar usuari i contrasenya. No sé si és problema meu, com a administrador, que no he sabut trobar la manera de solucionar-ho o és un error del Moodle.

Carles Grabuleda


En resposta a Carles Grabuleda Teixidor

Re: Problemes amb els QV

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
si ens faciliteu les dades del curs on us passa això i algun exemple concret mirarem de trobar per què us està passant això.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els QV

per Carles Grabuleda Teixidor -
Hola Mònica:
Aquí va l'enllaç d'un QV que he penjat com a arxiu resident als fitxers d'un curs de Moodle meu de Socials de tercer d'ESO:  http://agora.xtec.cat/iesridaura/moodle/course/view.php?id=1041

Per fer-ho he seguit les indicacions del curs telemàtic de Quaders Virtuals (http://agora.xtec.cat/iesridaura/moodle/help.php?module=qv&file=qvunzip.html), però no em funciona. S'obre el menú d'activitats, però per a qualsevol d'elles es retorna a la pàgina inicial del Moodle, em demana usuari i contrasenya i em fa sortir del sistema. He provat de fer-ho amb diferents navegadors, amb diferents usuaris, també ho he provat amb altres quaderns i no hi ha hagut manera. Tampoc m'ha semblat que sigui un problema de certificats, almenys amb Chrome, perquè he comprovat que el certificat fos acceptat pel navegador.
No se m'acut què més fer-hi. 
Feu el que pugueu i gràcies per tot.

Carles


En resposta a Carles Grabuleda Teixidor

Re: Problemes amb els QV

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
darrerament hem detectat que els QV no funcionen correctament amb el Chrome. He provat el teu QV amb Firefox 10 i sí que m'ha obert tots els fulls. Podries mirar si a tu amb Firefox et va bé?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els QV

per Carles Grabuleda Teixidor -
Mònica, he mirat això que em dius, i tot segueix igual. He actualitzat el Firefox a la darrera versió (10) i segueix donant el mateix problema que abans. No hi ha problema amb QV externs enllaçats, però sí quan són residents en els fitxers del curs.

Carles

En resposta a Carles Grabuleda Teixidor

Re: Problemes amb els QV

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
he aconseguit entrar amb l'usuari que teniu "prova prova" i solucionar part del QV. Els resultats s'han desat i l'he pogut fer Trist

El que podries fer és provar a posar l'enllaç al QV de l'editor de QV on s'ha creat en comptes de posar el QV directament al curs Moodle, a vegades fent això tot funciona correctament.

Ja ens diràs alguna cosa,

Mònica
En resposta a Joaquin Chust Rambla

Re: Problemes amb els QV

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Ximo,
he entrat al curs i he vist que ja ho teniu tot sense grups, quan canvio el rol a estudiant i entro al QV em funciona correctament. He fet les proves amb Firefox 10 i Chrome 12.

Fins ara,
Mònica