Desaparicio d'alumnes

Desaparicio d'alumnes

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 7
Bon dia,

Tinc un curs obert a l'INS Mila i Fontanals,
http://agora.xtec.cat/ies-mila-bcn/moodle/course/view.php?id=607

Per més que miro i remiro no entenc perque no em deixa fer les llistes en el qüalificador.
He fet grups, categories, activat el qüalificador i res.
Quan vull baixar-me les notes no em surten els alumnes...podeu mirar que ens passa?
No se si és general de tot el Moodle i hem d'activar alguna cosa o nmès passa amb el meu curs.
Gracies. Mar
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Desaparicio d'alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
hem estat fent proves amb el qualificador del curs que ens expliques i realment no està funcionant correctament. Per asseguar-nos hem exportat el curs i l'hem provat a un Moodle de proves on sí que s'exportaven correctament les dades.

Ens pots dir si has toca alguna cosa de permisos del teu curs o bé de la configuració del Moodle?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desaparicio d'alumnes

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
No, no he tocat res del permisos perque no sóc administradora en aquest Moodle, l'administradora és la Teresa R, amb qui ja he parlat del tema.
El problema ha vingut al exportar el curs des de phobos, però només em passa amb aquest, que haguem detectat, amb els de 2n d'ESO no tinc cap problema.

Quina alegria, ja no sabia que mirar o que fer, espero la vostra resposta.
Gracis.

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Desaparicio d'alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
com et vaig explicar vam restaurar el curs en un altre Moodle (sense fitxers) i va funcionar correctament l'exportació de les qualificacions.

Ara hem fet la prova dins el teu Moodle i dins de la mateixa categoria, i també funicona correctament. No hem pogut esbrinar res més. Trobaràs el curs al següent enllaç: http://agora.xtec.cat/ies-mila-bcn/moodle/course/view.php?id=1081

Tingues en compte però que no conté cap fitxer perquè el curs sencer ocupava més de 10Mb, i que si vols fer servir aquest curs hauries d'afegir de nou tots els fitxers que contenia l'anterior (fitxers pdf, imatges...).

Ara per ara, he deixat el curs com ocult perquè els alumnes no es facin un embolic en trobar dos cursos molt semblants.

Quan ho provis tu ja ens diràs si et funciona.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desaparicio d'alumnes

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Vaja, i no el podeu restaurar sencer?
Pel que entenc, potser és un error al fer la restauració des de phobos, no?
Be, doncs no el podeu restaurar en tot?, tornar a pujar els fitxers serà una feinada.. i imagino que perdré moltes coses.
Ja em direu perque els alumnes avui han entrar al que no funciona o sigui que el veuen i poden accedir-hi.
Vaja!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Desaparicio d'alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
tu mateixa pots fer una còpia de seguretat del teu curs i restaurar-lo de nou, a veure si així no et dona problemes a l'hora d'exportar les qualificacions.


Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Desaparicio d'alumnes

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Gracis Mónica, el curs funciona be quan ho importo a altres moodles.
El problema és que és un curs amb molts grups i quan faig la copia de seguretat no inclou els usuaris.
Veig que és aixi per defecte, ara be, l'administrador pot fer una copia amb usuaris?
Mar
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Desaparicio d'alumnes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
pel que he pogut mirar, quan fas la còpia de seguretat del curs sí que inclou els usuaris les opcions per defecte, si a tu no et surt ho pots marcar tranquil·lament. Si de cas, mirar de marcar també el registres amb un "sí" no fos cas que aquest sigui el problema. T'adjunto una captura de pantalla.

Fins ara,
Mònica




Fitxer adjunt usuaris.png