no podem entrar com a usuaris al moodle de l'escola

no podem entrar com a usuaris al moodle de l'escola

per JORDI ALFARO GARCIA -
Nombre de respostes: 2
Hola!!

Sóc en Jordi Alfaro (administrador de l'espai moodle de l'escola Vila-romà de Palamós. La meva consulta és la següent:
-No podem entrar a l'espai Moodle cap dels usuaris. Només em deixa entrar a mi amb el meu compte d'administrador. Quan volem entrar surt el següent missatge:
phpCAS errorphpCAS::client(): type mismatched for parameter $server_version (should be `string') in /dades/html/moodle/auth/cas/auth.php on line 193

Si us plau algú em pot dir com podem solucionar aquest cas

Sort i salut

Jordi Alfaro
Escola Vila-romà de Palamós
En resposta a JORDI ALFARO GARCIA

Re: no podem entrar com a usuaris al moodle de l'escola

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Jordi!

Doncs precisament fa pocs dies el Ferran Mas va enviar un missatge al fòrum per explicar el problema amb el que s'havien trobat, que és idèntic al vostre i com solucionar-ho: Alerta amb els canvis de validació

Així, com veureu, el que passa és que, tot i que la majoria d'usuaris s'han donat d'alta mitjançant l'"Autenticació basada en el correu electrònic", heu desactivat aquesta opció a l'apartat Usuaris | Autenticació | Gestió de l'autenticació. Reviseu la configuració i torneu a activar l'opció anterior per tal que els usuaris que s'havien registrat mitjançant el correu electrònic hi puguin accedir. Si voleu desactivar aquesta opció, el que haureu de fer abans és editar un a un els perfils dels usuaris i seleccionar l'opció Manual de la llista "Trieu un mètode d'autenticació". A més, també hauríeu de desactivar l'opció d'autenticació "Servidor CAS (SSO)" ja que no està configurada.

Una abraçada i fins aviat!
Sara