L'alumne no veu una nova entrada editada del bloc central del meu Moodle

L'alumne no veu una nova entrada editada del bloc central del meu Moodle

per Assumpta Moya Benet -
Nombre de respostes: 6
Hola,

Sóc Sumpta Moya, professora de l'Institut Roquetes.

L'adreça del Moodle del meu centre és la següent:

http://agora.xtec.cat/iesroquetes/moodle/

El meu espai Moodle s'anomena ART I ASSAIG (volum I).

Tinc el següent problema:

Quan edito un nou bloc central (ara s'anomena tòpic),en desar els canvis,  a mi m'apareix editat, però l'alumnat no el veu; li apareix l'entrada com si no estigués editada. En concret, això passa en l'entrada número 2.

He mirat i remirat i no sé on és el problema. Això em passa des d'ahir a la tarda, dia 20 de desembre.

Em podeu ajudar?

Moltes gràcies,

Sumpta Moya


En resposta a Assumpta Moya Benet

Re: L'alumne no veu una nova entrada editada del bloc central del meu Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sumpta,
El tema sezill d'Àgora va ser creat per fer servir amb nens i nenes de cursos baixos i per tant fa que a vegades es deixin de mostrar algunes coses per facilitar l'ús a aquest tipus d'alumnat.

El tòpic del tema 2 al que fas referència certament no es veu quan canvies el rol a Estudiant. Això està passant perquè no hi ha cap activitat o recurs (fòrum o similar) dins d'aquest tema i el sistema fa que no es mostri aquest tòpic. En el moment que poses una activitat o recurs com a tots els altres temes que tens creats, l'estudiant ja pot veure el tòpic.

Per solucionar-ho pots fer el següent:
  • En comptes de posar la imatge al tòpic, crees uns recurs del tipus "Etiqueta" aleshores quan canviïs al mode estudiant ja es veurà aquest contingut.
Ja ens diràs si t'ha funcionat.

Fins ara,
Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: L'alumne no veu una nova entrada editada del bloc central del meu Moodle

per Assumpta Moya Benet -
Hola,

Gràcies per la solució que m'heu donat. Miraré més tard si d'aquesta manera em surt.

D'altra banda, Si entro dins del PARÀMETRES del meu Moodle, tinc una altra opció, diferent a TEMES SENZILLS, en què no passi el que m'ha passat?, en què pugui editar sense afegir-hi cap recurs o activitat.

Moltes gràcies per la vostra atenció i per la vostra eficàcia.

Salutacions,

Sumpta

En resposta a Assumpta Moya Benet

Re: L'alumne no veu una nova entrada editada del bloc central del meu Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Sumpta,
si tries el format "per temes" això no et passarà. La diferència serà que les icones dels recursos que afegeixis no es mostraran grans tal i com surten al format senzill. 

Ja ens diràs si t'ha funcionat.

Bon Nadal

Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: L'alumne no veu una nova entrada editada del bloc central del meu Moodle

per Assumpta Moya Benet -
Hola, Mònica,

Ja ho tinc solucionat.

Un altre cop, moltíssimes gràcies. Em tranquil·litza el fet de saber que, virtualment, hi ha un equip de persones disposades a ajudar-nos en aquests problemes que, tot i ser simples de solucionar, de vegades donen uns bons maldecaps.

Bon Nadal i feliç any nou!

Sumpta