Editor wiris

Editor wiris

per Rosa Maria Trias i Capella -
Nombre de respostes: 10
En els cursos de matemàtiques que estem pujant a l'Agora (fins ara els teniem en el propi servidor de l'institut) ens hem trobat amb problemes en els qüestionaris i acabo d'observar que no hi ha l'editor d'equacions i, en canvi, si que hi ha wiris CAS que enllaça amb la calculadora wiris. No entenc el perquè. Podrieu incloure-li? Cal que ho fem cada administrador? Com?

Hi ha una nova eina molt interessant que ens van presentar al moodlemoot de l'any passat Wiris Quizzes, es posarà també a l'Àgora?

Gràcies per tot i fins la propera

Rosa Maria Trias
En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Editor wiris

per Mónica da Silva e Sousa Monteiro -
Rosa,

A mi m'ha passat el mateix. Diuen que el wiris editor no el tenim a l'àgora perquè han de pagar una llicència i no volen. Realment, penso que qui ha decidit no pagar-la no ha d'utilitzar fórmules, perquè en cas contrari s'adonaria de la importància de tenir-lo.
Jo ara per ara, estic guardant les fórmules com imatges i modificant els qüestionaris, però això em suposa una feinada inútil.
Jo no sé a qui s'ha de demanar, però algú s'hauria de plantejar si val la pena comprar aquesta llicència. Crec en la feina que estic fent amb moodle, intento que molts companys s'afegeixin, però quan les eines no les tenim, costa.
En resposta a Mónica da Silva e Sousa Monteiro

Re: Editor wiris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Rosa!
Tal i com comenta la Mònica (mil gràcies pel teu missatge), actualment Àgora no incorpora Wiris Editor perquè no disposa de la llicència corresponent. Intentaré esbrinar a qui us heu de dirigir per fer demanar-ho (tot i que, a priori, ho veig força complicat! Trist ).
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Editor wiris

per Rosa Maria Trias i Capella -
Hola Mònica i Sara i tots els que ens llegiu,

No em podia ni imaginar que no hi hagués l'editor per no voler pactar amb els creadors de la wiris. Mira que fa temps que em pentino i n'he vistes de tots colors, però aquesta no me l'esperava. Sembla que encara que tinc molts cabells blancs sempre aniré amb el lliri a la ma.

Be, ja que sembla que van per aquí els trets, agrairé l'adreça a qui ens hem de dirigir per demanar-ho (suposo que la Mònica s'hi afegirà, i, segur, que altres)

Fa molt de temps que treballo amb alumnes utilitzant ordinadors i escriure expresions algebraiques, fórmules químiques, derivades, integrals, etc. etc. ha estat tot una odisea. No tos els alumnes tenen facilitat en fer serir Tex ni els editors de word o de oppen. Els creadors de la wiris han sabut donar eines útils i intel·ligents adaptades a tots els nivells (no m'he trobat amb cap alumne que no ho hagi pugut utilitzar) i amb la gran aventatge de la seva inclusió al Moodle. Ara que tenim l'eina, ara algú decideix que en l'Agora no hi és. A veure si també decidiran treure la wiris de l'edu365 sorprès . Inconcebible, sincerament.

A veure si ho podem arreglar.

Rosa Maria Trias
En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Editor wiris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

La persona amb la que heu de contactar és en Jordi Achon, responsable de la Unitat de Recursos Educatius Digitals del Servei TAC que és qui porta, entre d'altres, el conveni amb l'equip de Wiris.

Bezos, abrasos i sort!!

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Editor wiris

per Rosa Maria Trias i Capella -
Gràcies per la informació, però no he esta capaç de trobar via buscadors com contactar amb ell, ni adreça, ni telèfon, ni correu-e. Tens una idea per on puc trobar-lo? Està a Via Augusta?

Sento molestar però crec que és important que l'editor i, quan estigui apunt, el mòdul quizzes, estiguin implementats a Agora. Si hi ha diners per altres coses n'hi huria d'haver per això.

Booooooon diiiiiiiiiiia

Rosa Maria Trias
En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Editor wiris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Rosa Maria!
Efectivament, es troba a Via Augusta i, per tant, si truques allà t'haurien de passar amb ell.
Bezos, abrasos i bon dia per a tu també!!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Editor wiris

per Rosa Maria Trias i Capella -
Moltíssimes gràcies. M'hi posaré en contacte tant bon punt pugui. A veure si hi ha sort.

Salut

Rosa Maria Trias
En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Editor wiris

per Ramon Eixarch Ferrer -
Hola als fans de WIRIS que esteu seguint aquesta discussió.

Podeu trobar les últimes novetats de WIRIS a un espai moodle de proves a

www.wiris.com/demo-moodle/
usuari: teacher
contrasenya: wiris

Les noticies de WIRIS a Àgora no són bones, encara no hem perdut l'esperança.
En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Editor wiris

per Rosa Maria Trias i Capella -
Acabo de saber que ja està disponible a Àgora les eines Wiris. Crec que és una gran notícia que, com es pot veure per les dates del fòrum, feia temps que esperava. Aquí teniu l'enllaç per conèixer-ho i activar-ho.

BON ANY 2012!!!!
En resposta a Rosa Maria Trias i Capella

Re: Editor wiris

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Rosa Maria!

Bon any! Somrient 

Efectivament, el passat mes de desembre es van actualitzar els mòduls de Wiris i es va instal·lar el Wiris Quizzes. Ara bé, és important que reviseu amb atenció l'apartat "Com adquirir una llicència WIRIS?" de la pàgina que comentes per conèixer les condicions! 

Una abraçada i bona tornada!!
Sara